خبرنگاران بهره برداری از 14 طرح اشتغالزایی و افتتاح یک مدرسه در رضوانشهر

به گزارش مجله کارنیکان، رشت- خبرنگاران - همزمان با سالروز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 14 طرح اشتغالزایی و یک مدرسه در رضوانشهر، با حضور جمعی از مردم و مسئولان مورد بهره برداری نهاده شد.

خبرنگاران بهره برداری از 14 طرح اشتغالزایی و افتتاح یک مدرسه در رضوانشهر

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، فرماندار رضوانشهر در آئین بهره برداری از این طرح ها با قدر دانی از خدمات ارزنده کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توانمند سازی خانواده ها گفت: اجرای برنامه توانمند سازی نه تنها به اشتغال، افزایش سطح درآمد و کاهش وابستگی خانوار منتهی می گردد بلکه توانایی آنها در حوزه های مختلف را نیز به دنبال دارد.

محمود قاسمی با تبریک دهه فجر و ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) به تمامی مادران و بانوان سرافراز ایران، به ویژه بانوان و مادارن گرامی این شهرستان، اضافه کرد: اجرای طرحهای خودکفایی و اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) می تواند راهگشای مسائل اشتغالزایی مددجویان باشد.

وی در ادامه از مشارکت های خیرین با کمیته امداد شهرستان به منظور فقر زدایی و همچنین همراهی و تعامل بانک های عامل بویژه بانک ملی رضوانشهر در جهت پرداخت تسهلات بانکی به مددجویان به منظور اشتغال پایدار تجلیل بعمل آورد.

همچنین، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) رضوانشهر نیز ضمن تشکر از حمایت های فرماندار، امام آدینه و دیگر مسئولان شهرستان، با ارائه گزارشی در مورد خدمات امداد گفت: در امسال 100 درصد سهمیه های اشتغالزایی با فرصت شغلی 190 نفر تحقق یافته است.

محمد صفری اضافه کرد: 14 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان از منابع بانکی و امدادی در زمینه های دامپروری، تولیدی های خرد، خدماتی، ادوات کشاورزی و غیره به صورت متمرکز در روستای سکام رضوانشهر مورد بهره برداری نهاده شد که برای 30 نفر اشتغال مستقیم و برای 190 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

همچنین بهره برداری از مدرسه 9 کلاسه طرح بنیاد برکت در رضوانشهر از دیگر پروژه های مورد افتتاح در این این روز بود .

فرماندار رضوانشهر در آیین بهره برداری از این طرح آموزشی ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، به پروژه های آموزشی در حال ساخت شهرستان اشاره نمود و خواهان تسریع در اجرای این پروژه های آموزشی و همچنین تجهیز مدارس این شهرستان توسط اداره کل نوسازی مدارس گیلان شد.

محمود قاسمی گفت: برای بهره برداری از این طرح آموزشی به متراژ 923 متر مربع در دوطبقه حدود 23 میلیارد ریال در قالب طرح بنیاد برکت هزینه شده است.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1654

به "خبرنگاران بهره برداری از 14 طرح اشتغالزایی و افتتاح یک مدرسه در رضوانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری از 14 طرح اشتغالزایی و افتتاح یک مدرسه در رضوانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید