خبرنگاران اعتراف در قرنطینه؛ روزهای اول در آنفیلد، از اخراج شدن می ترسیدم

به گزارش مجله کارنیکان، تهران- خبرنگاران- سرمربی باشگاه لیورپول اعتراف کرد که وی در ابتدای به دست دریافت سکان هدایت قرمزهای آنفیلد، ترس از اخراج شدن را تجربه کرده است.

خبرنگاران اعتراف در قرنطینه؛ روزهای اول در آنفیلد، از اخراج شدن می ترسیدم

سال های نخستین حضور یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول برای ساختن تیم و تبدیل کردن آن به مجموعه ای قابل رقابت برای عنوان قهرمانی صرف شد و مرد آلمانی می گوید که وی مجبور بوده است تا مالکان لیورپول را متقاعد کند که برای تغییر سبک بازی تیم به زمان نیاز دارد.

کلوپ در گفت وگو با اسکای اسپورتس گفت: واضح بود که نمی توانیم یک شبه تیم را بسازیم. همه چنین چیزی را می خواستند اما شدنی نبود بنابراین می دانستم که باید زمان بخرم.

وی اضافه کرد: قبل از ورود به لیورپول هرگز از تیمی اخراج نشده بودم و به طبع آن تجربه ای هم در این باره نداشتم اما آن روزها می دانستم که اینجا (لیگ جزیره) سطح انتظارات متفاوت است و اگر نتوانم به موقع تیم را تحویل دهم، اخراج می شوم.

کلوپ ادامه داد: فرصتی را که می خواستیم گرفتیم و نکته خوشایند این بود که بعد از هفت یا هشت بازی همه آنها (مالکان لیورپول) نسبت با شرایط نگاه مثبتی داشته و متوجه شده بودند که در جهت درستی هستیم و از آن لحظه به بعد آنها حتی یک ثانیه هم تردید نکردند.

کلوپ که در سال 2015 لیورپول را از برندن راجرز تحویل گرفت، قرمزها را در مدت سه سال به سه فینال رساند؛ لیگ اروپا و جام اتحادیه در سال 2016 و لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 و هر سه بار هم تیم بازنده فینال بود.

اما مالکان تیم مرزیساید اعتماد خود را به مرد آلمانی از دست نداده و لیورپول در سال 2019 ششمین عنوان قهرمانی اروپایی خود را تصاحب کرد.

کلوپ در ادامه گفت: آنها سراسر اعتماد و اطمینان بودند و گفتند که در همین جهت ادامه می دهیم و همه چیز روبراه خواهد شد و همینطور هم شد. وقتی در فینال برابر سویا، منچسترسیتی یا رئال مادرید باختیم، با خودم می گفتم کارشناسان حتما می گویند که اگر بعدی را نبرد، آنها (مالکان لیورپول) باید تغییری اعمال کنند اما در محفل داخلی هیچکس چنین فکری را نمی کرد.

لیورپول که فصل گذشته تنها با اختلاف یک امتیاز نسبت به سیتیزن ها نایب قهرمان شد، پیش از تعلیق شدن فصل جاری لیگ جزیره به دلیل پاندمی کرونا، برای فتح نخستین جام خود در لیگ برتر انگلیس تنها به 6 امتیاز دیگر نیاز داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 896

به "خبرنگاران اعتراف در قرنطینه؛ روزهای اول در آنفیلد، از اخراج شدن می ترسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتراف در قرنطینه؛ روزهای اول در آنفیلد، از اخراج شدن می ترسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید