جشن نوبهاران گروس به همت اداره میراث فرهنگی بیجار برگزار می گردد

به گزارش مجله کارنیکان، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیجار از برگزاری جشنواره نوبهاران گروس اطلاع داد.

جشن نوبهاران گروس به همت اداره میراث فرهنگی بیجار برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجمع همدلان بیجار گروس با همکاری و مشارکت فرمانداری، شهرداری و اداره میراث فرهنگی شهرستان بیجار جشنواره نوبهاران گروس را برگزار می نماید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیجار درباره این جشنواره گفت: تعدادی از غرفه های تیمچه حاج شهباز را به مدت بیست روز صرفاً به اصناف صنایع دستی و سوغات شهرستان بیجار واگذار خواهیم کرد.

او اضافه نمود: از صاحبان مشاغل و فراوری نمایندگان بومی صنایع دستی و یک غرفه ویژه قهوه خانه، دعوت می گردد تا پیشنهادات خود را در پاکت های مهر و موم شده، به دفتر مجمع همدلان بیجار گروس تا تاریخ هجدهم اسفند ماه97 تحویل دهند.

الیاسوند گفت: ستاد برگزاری جشنواره پس از آنالیز های لازم، غرفه ها را به مشاغل متناسب با اهداف کارگروه واگذار می نمایند.

او بیان نمود: با توجه به اینکه این جشنواره با تبلیغات بروشوری، مجازی و پوشش تلویزیونی همراه است چنانچه مشاغلی قصد تبلیغات در بروشور و سیستم تصویری دارند، می توانند عکس یا کلیپ خود را به همراه تلفن تماس به دفتر همدلان ارسال نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیجار در سرانجام افزود: جشنواره نوبهاران گروس در تیمچه حاج شهباز گروس از تاریخ بیستم اسفند 97 لغایت دهم فروردین 98 از ساعت 10 تا 13 و 15 تا 20 برپا خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 204

به "جشن نوبهاران گروس به همت اداره میراث فرهنگی بیجار برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن نوبهاران گروس به همت اداره میراث فرهنگی بیجار برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید