جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

به گزارش مجله کارنیکان، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1401-1400 مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام شد.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1401-1400 مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام شد.

بدینوسیله به استحضار پذیرفته شدگان می رساند تمامی مراحل ثبت نام به صورت کاملا الکترونیکی و غیرحضوری صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه وجود ندارد. ثبت نام طی دو مرحله ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک فیزیکی از طریق پست پیشتاز از طریق دانشجو طی مراحل ذیل انجام خواهد شد.

برای ثبت نام و اجازه حضور در کلاس ها، پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل زیر را طی دو مرحله ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک فیزیکی از طریق پست پیشتاز با دقت کامل به اتمام رسانند. در صورت عدم اتمام مراحل ثبت نام در هر دو مرحله، دانشجو مجوز حضور در کلاس های الکترونیکی را دریافت نخواهد کرد.

ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه یک امر ضروری، حساس و زمان بر است. توصیه می شود پذیرفته شدگان در تهیه مدارک و انجام صحیح مراحل ثبت نام، صبور و کوشا باشند.

بدیهی است در صورت وجود مغایرت میان مدارک ارائه شده از طریق ثبت نام الکترونیکی و مدارک ارسال شده از طریق پست پیشتاز با اطلاعات ارسالی سازمان سنجش آموزش کشور (در هر مرحله از تحصیل)، قبولی دانشجو لغو و ثبت نام وی کان لم یکن تلقی شده و طبق مقررات با دانشجو رفتار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1952

به "جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید