تور گروهی خانوادگی به تایلند ، تجربه ای به یادماندنی برای خانواده ها

به گزارش مجله کارنیکان، در سال های اخیر، کشور تایلند، تبدیل یه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بین ایرانیان شده است که هم تورهای مسافرتی با قیمت مناسب دارد و هم جاذبه های گردشگری بی نظیری در آسیا. اما سفر به تایلند، سختی های خود را دارد، پیدا کردن بیلط رفت و برگشتی با قیمت مناسب، هتلی خوب، دردسرهای پیدا کردن تورلیدرهای محلی و ... و درصورتی هم که تصمیم به سفر خانوادگی داشته باشید، اهمیت تمامی این مسائل، چند برابر می گردد. بنابراین در صورتی که مشتاق سفر به تایلند هستید، بهترین راه، همراه شدن با آژانس مسافرتی مطمئن هست. هرچند که همراه شدن با تورهای مسافرتی تا حدی از استرس های سفر کم می نماید اما اگر همراه خانواده باشید، هنوز هم به عنوان والدین و سرپرست خانواده، نگرانی هایی را حس خواهید کرد. به همین خاطر هم، تورهای خانوادگی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. آژانس مسافرتی شرکت آترون پرواز برگزار کننده مرجع و انحصاری تورهای درون مرزی و برون مرزی، با داشتن سابقه ای درخشان در برگزاری تورهای خانوادگی، آماده است تا تجربه ای بی نظیر از سفر به تایلند را برای شما و خانواده هایتان رقم بزند.

تور گروهی خانوادگی به تایلند ، تجربه ای به یادماندنی برای خانواده ها

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تور گروهی و خانوادگی تایلند

این تور می تواند خبری خوش، برای خانواده هایی باشد که به دنبال سفری آرام و مطمئن هستند. سفری که نه تنها مطمئن است، بلکه شرایط پرداخت اقساطی را هم برای مشتریان فراهم نموده. 7شب و 8 روز گشت و گذار در بانکوک، ویژه 4 مرداد با اقامتی راحت و رویایی در هتلی 4 ستاره، پیشنهادی ست که نمی توان رد کرد. اما علاوه بر امکانات، برنامه های تفریحی تور نیز جذاب است. روز اول با برنامه گشت و گذار و تور با کشتی را برایتان در نظر گرفته اند به همراه شام مفصل. روز دوم بازدید از باغ وحش بانکوک (دومین باغ وحش بزرگ دنیا) به همراه ناهار و شو، روز سوم شامل بازدید از معابد بزرگ تایلند است. روز چهارم که برنامه شهر بازی و پارک سافاری با ناهار است برای بچه ها و جوانان جذاب است و روز ششم هم از بلندترین برج شهر بازدید می گردد. برنامه های روز هفتم نیز در اختیار مسافران است. قسمت این تور سمافرتی نیز، 2/845/000 تومان و قابل پرداخت به صورت اقساط است. خدمات تور هم شامل : پرواز ماهان، ترانسفر، بلیط رفت و برگشت، لیدر، بیمه، سیم کارت نفری، 2 کوپن تخفیف غذا به ازای هر روز اقامت می باشد.

کمی بیشتر درباره شرکت آترون پرواز

شرکت آترون پرواز، با داشتن امتیاز انحصاری برگزاری تورهای درون مرزی و برون مرزی به سراسر دنیا، فراهم کردن شرایطی مناسب و ایده آل برای رزرواسیون هتل در کلیه نقاط دنیا، اخذ ویزا، برگزاری تورهای خانوادگی و حتی سفرهای اقساطی، توانسته به یکی از آژانس های مسافرتی مطمئن در این زمینه تبدیل گردد. کارشناسان فروش خبره این مجموعه نیز، به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستن.

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، مجتمع تجاری طوس، طبقه دوم، واحد 71

شماره تماس : 02188693339 - 02188693340 - 02188693893- 02188693891

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 273

به "تور گروهی خانوادگی به تایلند ، تجربه ای به یادماندنی برای خانواده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گروهی خانوادگی به تایلند ، تجربه ای به یادماندنی برای خانواده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید