تهران تمیزتر می گردد ، شروع بزرگترین پروژه نظافت محله محور در روزهای آینده

به گزارش مجله کارنیکان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به زودی تغییراتی را در نحوه نظافت و پاک سازی شهر اعمال کنیم که شروع طرح نظافت محله محور و ارائه آدرس های قابل پایش آن برای تمامی شهروندان بر روی سامانه های سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران گام اول این اقدامات بود.

تهران تمیزتر می گردد ، شروع بزرگترین پروژه نظافت محله محور در روزهای آینده

به گزارش خبرنگاران، رضا محمدی درباره بعضی نقدها مطرح شده از کاستی ها در ارائه خدمات نظافتی و پاک سازی معابر که در سامانه 137 به ثبت رسیده است، گفت: برنامه ریزی های لازم برای نظافت و نگهداشت محله محور صورت گرفته و هر محله از محلات 123 گانه شهر تهران علاوه بر نظافت روزانه و عادی خود به صورت قطعی یک بار در هفته به صورت ویژه مورد نظافت و شست وشو قرار می گیرد.

او ادامه داد: به منظور تحقق این امر و ایجاد تغییر و تحول در شرایط نگهداشت و ارتقای سطح کیفی نظافت شهر احتیاجمند بازنگری دقیق و جدی عملکرد پیمانکاران این حوزه هستیم. در این رابطه پیمانکاران فعلی فعال در منطقه ها را از لحاظ عملکرد و بعلاوه از نظر توان اجرایی، کامل بودن ناوگان ماشین آلات و پرسنل خدماتی مورد رصد و پایش قرار می دهیم. این کار شروع شده است و پیمانکاران فعلی و پیمانکارانی که پتانسیل و استعداد انجام و ارائه خدمت در سطح مطلوب را دارند می توانند به سازمان مدیریت پسماند مراجعه و مدارک و مستندات خود را ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با ارزیابی دقیق، امکانات پیمانکاران را آنالیز و رتبه بندی می­ کند و از نیمه دوم امسال قرارداد پیمانکارانی که نتوانند در طرح ارزیابی و رتبه بندی ما امتیاز و رتبه لازم را کسب نمایند فسخ خواهد شد. درعین حال از پیمانکاران تازه که تا به امروز سابقه همکاری با شهرداری تهران را نداشته؛ اما به لحاظ عملکرد و توان فنی، اجرایی و ناوگان ماشین آلات و نیروی انسانی لازم امکان انجام عملیات نگهداشت و نظافت شهر، در سطح مطلوب را دارند دعوت به همکاری می کنیم.

محمدی گفت: هفته پیش در سازمان مدیریت پسماند شهر تهران میزبان شهردار تهران بودیم که در این ملاقات ضمن تشریح اولویت های مدیریت بهینه پسماند، تأکید ویژه ای به نظافت و رفت و روب شهر انجام گرفت. به همین دلیل نیز باتوجه به مطالبه به حق مردم، وظایف ذاتی سازمان و بعلاوه تأکید شهردار تهران مصمم هستیم که به زودی تغییراتی را در نحوه نظافت و پاک سازی شهر اعمال کنیم که شروع طرح نظافت محله محور و ارائه آدرس های قابل پایش آن برای تمامی شهروندان بر روی سامانه های سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران گام اول این اقدامات بود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: در گام مهم بعدی و برای رسیدن به شرایط مطلوب نظافت شهر طی شش ماه آینده احتیاج به بازنگری در انتخاب و همکاری با پیمانکاران داریم. رصد و پایش پیمانکاران به وسیله سازمان مدیریت پسماند با جدیت و دقت انجام می گردد تا این عزیزان به عنوان بازوی اصلی شهرداری برای نگهداشت و نظافت شهر از توان فنی و اجرایی لازم برخوردار باشند.

او اضافه کرد: برای تحقق خواسته مردم و مطالبات به حقشان با هیچ کس تعارف و عقد اخوت نداریم و اگر پیمانکاری نتواند در ارزیابی های میدانی رتبه مطلوب و قابل قبول را اخذ کند و یا در آنالیز عملکرد فعلی آنها در منطقه ها ضعف و نارضایتی وجود داشته باشد، با او قطع همکاری خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2369

به "تهران تمیزتر می گردد ، شروع بزرگترین پروژه نظافت محله محور در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران تمیزتر می گردد ، شروع بزرگترین پروژه نظافت محله محور در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید