تغییر برنامه حرکت قطار های تندرو در خط پنج مترو

به گزارش مجله کارنیکان، برنامه اعزام قطار های تندرو مستقل از ایستگاه های کرج و ارم سبز در خط 5 متروی تهران و حومه از 21 فروردین ماه تغییر می نماید.

تغییر برنامه حرکت قطار های تندرو در خط پنج مترو

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به منظور انجام تعمیرات اساسی، به روزرسانی فناوری به کاررفته در تجهیزات ثابت و متحرک و افزایش ایمنی ترافیک قطار ها در خط 5 متروی تهران که منجر به سرویس دهی منظم، حرکت به موقع قطار ها و بعلاوه کاهش زمان سیر در این خط می گردد؛ از روز یکشنبه 21 فروردین 1401 اعزام های نیمه تندرو مستقل ایستگاه کرج به سمت صادقیه که در ساعت 6:35 و 7:15 انجام می شد و اعزام های تندرو 17:27 و 18:27 ایستگاه ارم سبز به سمت کرج - گلشهر موقتاً حذف خواهند شد.

بر اساس این برنامه ریزی، اعزام سایر قطار های خط 5 طبق زمان بندی اعلام شده و بدون تغییر انجام می گردد. مسافران برای اطلاع از آخرین برنامه حرکت قطار ها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی metro.tehran.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خود را موظف به فراهم آوردن امکان سفر ایمن و ارائه خدمات رضایت بخش به شهروندان می داند و در راستا انجام تعمیرات اساسی این ناوگان، نیازمند همراهی مسافران عزیز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2155

به "تغییر برنامه حرکت قطار های تندرو در خط پنج مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر برنامه حرکت قطار های تندرو در خط پنج مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید