تجربه خواب لوکس و خیالی در لوله های فاضلاب!

به گزارش مجله کارنیکان، آیا می توانید تصورش را بکنید که روزی در لوله تخلیه چاه و فاضلاب چرت بزنید و آرامش پیدا کنید؟

تجربه خواب لوکس و خیالی در لوله های فاضلاب!

هتل داس پارک (Das Park Hotel) در اتریش اتاق هایی دارد که از بازسازی لوله های تخلیه فاضلاب تهیه شده اند.

مطمئن هستیم آنهایی که این مطلب را می خوانند با خودشان مدت های زیادی کلنجار می فرایند و از خودشان می پرسند که واقعاً چطور کسی می تواند خودش را قانع کند که در لوله فاضلاب بخوابد؟

هر چقدر که این عنوان عجیب به نظر برسد اما مسافرانی که به اتریش سفر می کنند و می خواهند در این هتل اقامت کنند، می دانند با این که ظاهر اتاق های این هتل از بیرون شبیه لوله فاضلاب است اما از داخل بازسازی و از نو طراحی شده اند. هتل داس پارک در نزدیک اِسِن در امشرینسل اتریش واقع شده است و به شما امکان می دهد تجربه ای کاملاً نو و متفاوت از اقامت و خواب راحت در هتل داشته باشید.

بهترین ویژگی این هتل این است که شما هر چقدر که بخواهید می توانید برای اقامت در اتاق های هتل داس پارک پول بپردازید.

به گفته وب سایت این هتل، در داس پارک 5 سوییت وجود دارد که محیط داخلی خیلی راحت و امنی دارد. بر خلاف فضای کوچک این سوییت ها، مسافران می توانند شب را به راحتی در اتاق های این هتل سپری کنند.

تخت های دو نفره با تشک دوبل که حالت ارگونومیک بدن را به خود می گیرد برای خوابیدن حرف ندارند. بالش، پتو و ملحفه نیز به تعداد لازم برای راحتی میهمانان وجود دارد.

متأسفانه، در این هتل هیچ گونه وسایل و امکانات بهداشتی مانند حوله، صابون، مسواک و چنین چیزهایی ندارد. بنابراین، میهمانان خودشان باید این لوازم را همراهشان داشته باشند.

با این که ظاهر این سوییت ها روستایی، بدوی و قدیمی است اما مکان هایی برای شارژ وجود دارد که مسافران بتوانند اتصال خود را با دنیای مدرن حفظ کنند.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2207

به "تجربه خواب لوکس و خیالی در لوله های فاضلاب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه خواب لوکس و خیالی در لوله های فاضلاب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید