بایداچنی: زنیت با وجود آزمون و جیوبا نیازی به جستجوی مهاجم جدید ندارد

به گزارش مجله کارنیکان، پیشکسوت فوتبال روسیه با انتقاد از مهاجم سابق بارسلونا اظهار داشت زنیت سن پترزبورگ با داشتن مهاجمانی همانند سردار آزمون و آرتم جیوبا نیازی به بازیکن جدید در این پست ندارد.

بایداچنی: زنیت با وجود آزمون و جیوبا نیازی به جستجوی مهاجم جدید ندارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اسپورت روسیه، آنتولی بایدانچی که سابقه سرمربیگری تیم های دینامو مسکو، احمد گروژنی و سوچی را دارد گفت: من از عملکرد سردار آزمون و آرتم جیوبا در خط حمله زنیت مسرور هستم. آنها به خوبی یکدیگر را در زمین بازی درک می نمایند و در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم لیون فرانسه نیز نمایش خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: وقتی تیمی چنین زوج خوبی دارد باید مسرور باشد که نیازی به جستجوی مهاجم جدیدی نیست. به خاطر دارم که در دوران ما مهاجمان برای یک سال یا حتی یک دهه کنار هم بازی می کردند و از این فرصت هم به خوبی بهره می بردند. هر چند آزمون در فصل جدید امتیازهای کمتری کسب نموده اما این نباید باعث نگرانی گردد. به زودی سریال ناکامی های او سرانجام می یابد و موفقیت ها آغاز می شوند.

آنتولی بایدانچی درباره بازگشت دوباره مالکوم به ترکیب زنیت پس از سرانجام دوران مصدومیتش اعلام کرد: نمی دانم او در چه شرایطی واقع شده است. هر چند از بارسلونا به زنیت آمد اما قرار نیست در روسیه جادو کند. آیا می دانید چه تعداد بازیکنانی از بارسلونا با بازی های 10 یا 15 دقیقه ای پس از جدایی از این تیم محو شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 332

به "بایداچنی: زنیت با وجود آزمون و جیوبا نیازی به جستجوی مهاجم جدید ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایداچنی: زنیت با وجود آزمون و جیوبا نیازی به جستجوی مهاجم جدید ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید