اولین زوج فاتح لیگ قهرمانان در راه ست؟

به گزارش مجله کارنیکان، ممکن است اتفاقی تاریخی برای آلفونسو دیویس و نامزدش در روز های آینده رخ دهد.

اولین زوج فاتح لیگ قهرمانان در راه ست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ دیشب با غلبه بر پاری سن ژرمن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. آلفونسو دیویس بی شک یکی از بهترین بازیکن این فصل اروپا و پدیده فصل بود که نمایش او برابر بارسلونا فراموش نشدنی است و حالا نامزد او در لباس پاری سن ژرمن نیز در جهت قهرمانی در اروپا قرار گرفته است. آلفونسو دیویس و نامزدش جوردین هویتما می توانند تبدیل شدن به اولین زوجی شوند که در لیگ قهرمانان آقایان و بانوان در یک فصل قهرمان شده اند.

اما جوردین که او نیز متولید ونکوور کاناداست، برای تیم زنان PSG بازی می نماید و می تواند در ماه آگوست طعم قهرمانی در اروپا را بچشد. این بازیکن 19 ساله کانادایی به عنوان مهاجم در ترکیب پاری سن ژرمن و تیم ملی کشورش بازی می نماید.

از دیجیکالا امروز با 40٪ تخفیف کفش بخر!

تیم پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی در روز شنبه در استادیوم آنوئتا در سن سباستین به مصاف آرسنال می رود و در صورت پیروزی در این مرحله، در نیمه نیمه نهایی با برنده بازی بین لیون و بایرن مونیخ مصاف خواهند کرد.

فینال لیگ قهرمانان بانوان روز یکشنبه 30 آگوست در استادیوم سن مامس در بیلبائو برگزار می گردد. پاری سن ژرمن تا به حال قهرمان اروپا نشده و در فینال سال 2015 مقابل فرانکفورت و 2017 مقابل لیون شکست را پذیرفته است. جوردین امیدوار است که پس از اتمام لیگ در رتبه دوم و از دست دادن فینال کوپا فرانسه در ضربات پنالتی، این بار فرایند تغییر کند.

این زوج از 16 سالگی در کنار هم بودند و قبل از رسیدن به فوتبال اروپا و بازی کردن در بالاترین سطح، در سال 2017 جایزه بهترین بازیکن زیر 17 سال در کانادا در عرصه زنان و مردان را کسب کردند. آلفونسو دیویس پناهنده ای متولد غناست که در سال 2019 با رقم نزدیک به 10 میلیون پوند به بایرن پیوست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1093

به "اولین زوج فاتح لیگ قهرمانان در راه ست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین زوج فاتح لیگ قهرمانان در راه ست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید