این مبل خانه شما را بی نظیر می نماید

به گزارش مجله کارنیکان، اگر می خواهید در چیدمان خانه خود جلوه ای تازه خلق کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

این مبل خانه شما را بی نظیر می نماید

زمانی که از مبل مناسب صحبت می کنیم تصور افراد مبلمان چندنفره یا یک نفره است. در حالی که امروزه مدل های مختلفی از مبلمان فراوری می گردد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی مبل شزلون در دکور منزل می پردازیم.

مبل شزلون در دکور منزل

هر یک از مبلمان ویژگی های خاص خود را داشته و جذابیت خاصی به چیدمان منزل شما می بخشد. مبلمان شزلون در طرح و رنگ های مختلفی فراوری می شوند.

مبل شزلون در چه فضاهایی استفاده می گردد؟

در چیدمان فضاهایی مانند پذیرایی، اتاق خواب و نشیمن می توانید از مبل شزلون بهره ببرید.

ویژگی های مبل شزلون در دکور منزل چیست؟

  • از این مبلمان برایاستراحت، نشستن و تکیه دادن استفاده می گردد. در طراحی این نوع مبل ها، دسته ای با قوس بیرون آمده قرار داده می گردد. از این دسته می توان هنگام دراز کشیدن به عنوان بالش هم استفاده کرد.
  • تکیه گاه این مبل ارتفاع و طول کمتری نسبت به سایر مبلمان دارد اما قسمت نشیمن گاه این درازای زیادی دارد تا حدی کهئ یک فرد می تواند به صورت کامل، پاهای خود را دراز کند.

انواع مبل شزلون

این مبل با گذشت زمان دچار تغییرات زیادی شده است. در ادامه به معرفی انواع سبک این مبل می پردازیم.

مبل شزلون مدرن

این سبک می تواند جوابگوی تمام سلیقه ها بوده و رضایت همه را جلب کند. تنوع این مبل بسیار بالاست. این موضوع باعث می گردد تا افراد با آسودگی و با توجه به سبک دکوراسیون خود آن را انتخاب نمایند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب وسایل تزیینی شیک را در خانه بسازید سر بزنید.

مبل شزلون کلاسیک از انواع مبل شزلون در دکور منزل

این مدل را می توان باشکوه ترین نوع این مبلمان در نظر گرفت. از این نوع مبل با نام سلطنتی نیز یاد می گردد. علت این نام گذاری این مبل، سبک طراحی آن و بعلاوه متریال به کاررفته در آن است. در این محصول از پارچه های مخمل یا چرم شکیل استفاده شده و تاج و پایه های آن به صورت منبت کاری شده هستند.

مبل شزلون ترک

مبل های شزلون ترک از دیگر انواع این محصولات هستند که به وسیله طراحان ترکیه ای، طراحی شده اند. این مبل ها در قرن 19 ابداع شده اند و ظاهری متفاوت دارند. استفاده از پارچه های مخملی با تعداد زیادی دکمه بر روی آن ها، از ویژگی هایی است که این مبل ها را از انواع دیگر متمایز می سازد. گاهی پارچه به کاررفته در آن ها به صورت پرچین هایی تا زمین، آویزان می شوند.

مبل شزلون بریسی از انواع مبل شزلون در دکور منزل

از انواع قدیمی این مبل می توان به مدل بریسی یا شکسته اشاره نمود. این نوع مبل در دو نوع با نام های قایق دوشیزه و ترکیبی طراحی می شوند. در مدل قایق دوشیزه، بخش اول و آخر مبل به صورت لبه دار است. لبه بخش پایینی کوتاه تر است و فرم کلی مبل به قایق شباهت دارد. در مدل ترکیبی که به صورت یک نفره می باشد، تکیه گاه، بلند است و در سوی دیگر، تکیه گاه کوتاهی تعبیه می گردد. یک عثمانی نیز در طراحی آن به کار می رود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دوخت ساده ترین پرده در خانه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2263

به "این مبل خانه شما را بی نظیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مبل خانه شما را بی نظیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید