ایران - ایتالیا؛ پیروزی برای نزدیک شدن به صعود تاریخی با چاشنی انتقام

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران: بی شک فزونی مقابل تیم ملی والیبال ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال شانس شاگردان کواچ را برای راهیابی به مرحله نهایی این رقابت ها دوچندان می نماید.

ایران - ایتالیا؛ پیروزی برای نزدیک شدن به صعود تاریخی با چاشنی انتقام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آغاز لیگ دنیای والیبال فرصت مناسبی بود تا ایتالیایی ها خودی نشان دهند و قدرت شان را به رخ غول های والیبال دنیا که حالا ایران هم یکی از آنهاست، بکشانند. ایتالیایی ها با ترکیب اصلی خود برزیل را در خاک این کشور و ایران را در ایتالیا شکست دادند و با 12 امتیاز کامل در صدر جدول گروه A قرار گرفتند. بعد از آن نوبت لهستانی ها بود تا شش امتیاز دیگر تقدیم شاگردان مائورو بروتو نمایند. آتزوری در سرانجام هفته سوم لیگ دنیای با 18 امتیاز نشان داد که اگر بخواهد همه حریفانش را به راحتی شکست خواهد داد. وقتی ایتالیایی ها حرف های شان را در لیگ دنیای زدند، بروتو ترجیح داد تا به ستاره هایش استراحت بدهد و آنها را برای مرحله نهایی که در فلورانس برگزار خواهد شد، حفظ کند.

ایتالیایی ها دیروز وارد تهران شدند، از امروز تمرینات خود را در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز می نمایند و آدینه و یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته پنجم لیگ دنیای والیبال مقابل شاگردان کواچ قرار می گیرند که سرمست از درخشش مقابل برزیل هستند و آماده برای جبران شکست های اخیر مقابل لاجوردی پوشان. اغلب کارشناسان با توجه به جو وحشتناک سالن آزادی و بازی درخشانی که شاگردان کواچ مقابل برزیل انجام دادند، مطمئن هستند که ایتالیا اگر با بازیکنان اصلی خود مانند دراگان تراویتسا، ایوان زایتسف و جیری کوار به ایران می آمد نیز نمی توانست مثل بازی رفت به صورت یکطرفه برنده گردد. غیبت این سه بازیکن باعث شد تا آتزوری دو بازی اخیر خود را در شهر لودز لهستان به شاگردان استفان آنتیگا واگذار کند و ملی پوشان والیبال ایران را امیدوار برای رسیدن به کسب یک پیروزی دیگر مقابل شاگردان مائورو بروتو.

شناخت کواچ از بازیکنان ایتالیا و روحیه مناسبی که شاگردان او پس از بازی با برزیل دارند، سبب می گردد که ایران به پیروزی امیدوار باشد. با توجه به میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ دنیای از گروه A این رقابت ها سه تیم راهی فلورانس می شوند که با این شرایط شانس ایران برای حضوری تاریخی در بین شش تیم برتر لیگ دنیای کم نیست. همه امیدوارند که تیم ملی والیبال ایران در صورت کسب امتیاز در بازی های تهران شگفتی سازی خود را در دنیا تکمیل کند و در دومین سال حضورش در لیگ دنیای راهی مرحله نهایی گردد. تیم ملی والیبال ایران با انگیزه انتقام از ایتالیا و نزدیک شدن به صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ دنیای قطعاً با تمام توان مقابل این تیم صف آرایی خواهد نمود و این یعنی تب والیبال در جریان مسابقات جام دنیای فوتبال برای ایرانی ها همچنان داغ خواهد ماند.

در این هفته لهستان نیز میزبان برزیل است که نتیجه بازی ها این دو تیم در سرنوشت ایران تأثیر زیادی دارد. در گروه B روسیه با صربستان و آمریکا با بلغارستان بدون پیروزی دیدار می نماید.

رده بندی تیم های برتر دنیا تا سرانجام هفته چهارم لیگ دنیای به توضیح زیر است:

گروه A:

1- ایتالیا: 6 پیروزی، 2 شکست، 19 امتیاز

2- لهستان: 3 پیروزی، 3 شکست، 8 امتیاز

3- برزیل: 3 پیروزی، 5 شکست، 8 امتیاز

4- ایران: 2 پیروزی، 4 شکست، 7 امتیاز

گروه B:

1- آمریکا: 6 پیروزی، 15 امتیاز

2- صربستان: 4 پیروزی، 2 شکست، 11 امتیاز

3- روسیه: 2 پیروزی، 4 شکست، 8 امتیاز

4- بلغارستان: 6 شکست، 2 امتیاز

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 290

به "ایران - ایتالیا؛ پیروزی برای نزدیک شدن به صعود تاریخی با چاشنی انتقام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران - ایتالیا؛ پیروزی برای نزدیک شدن به صعود تاریخی با چاشنی انتقام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید