امیری: می خواهیم صعود مقتدرانه ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم

به گزارش مجله کارنیکان، هافبک تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

امیری: می خواهیم صعود مقتدرانه ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم

به گزارش ، وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گوای هند گفت: نیمی از بازی ها را با پیروزیت پشت سر گذاشتیم و می دانیم هدف پرسپولیس چیست و با برنامه پیش می رویم. هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و صعود ما قطعی نشده است.

او اضافه نمود: ما پرسپولیس هستیم و خواسته هواداران و کادرفنی این است که با قدرت به کار خود ادامه دهیم و صعود مقتدرانه ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. مسائل زیاد است. می توان گفت مشکل اول شرایط جوی است که کار را برای پرسپولیس خیلی سخت کرده است. تیم گوا در گروه برای ما یک سورپرایز بود و خیلی باکیفیت بازی کرد.

امیری ادامه داد: ما پرسپولیس هستیم و در سال های اخیر کیفیت خود را در لیگ ایران و آسیا نشان داده ایم و دنبال تکرار پیروزیت های گذشته هستیم. شرایط برای ما مناسب نیست و امیدوارم مسئولان باشگاه هم تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هرچه سریع تر مسائل برطرف شود. تمام تلاش ما برای سربلندی پرچم پرسپولیس است.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس به شرایط عادت کرده اند، گفت: واقعا شرایط سختی است، اما در همان هفته اول و بازی با الوحده توانستیم خودمان را با شرایط وفق دهیم. تیم ما شخصیتی دارد که می توان گفت به بردن عادت کرده و روحیه سیری ناپذیری دارد.

امیری در سرانجام گفت: تیم ما نماینده ایران است و پرچم ما در سال های اخیر همیشه بالا بوده است. در سه سال اخیر 2 بار به فینال آسیا رسیده ایم و دوست داریم این فرایند ادامه یابد. تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با حفظ روحیه شجاعانه و پیروزی طلبی پیروز شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1693

به "امیری: می خواهیم صعود مقتدرانه ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: می خواهیم صعود مقتدرانه ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید