امدادرسانی به بیش از 258خودرو طی برف اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی و کمک به بیش ار 258 دستگاه خودرو گرفتار در برف خبر داد.

امدادرسانی به بیش از 258خودرو طی برف اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: نجاتگران وامدادگران جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به بیش از 258 خودرو گرفتار در برف طی24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کردند.

وی اظهارکرد: باتوجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش باران و برف در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان از عصر چهارشنبه دوم بهمن کلیه نیروها و تجهیزات امدادی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

جهانبین شرح داد: در این مدت تعداد 12 تیم عملیاتی در قالب 10 تیم سه نفره و 2 تیم چهارنفره و 12 دستگاه خودرو کمکدار امدادی و سه تیم پشتیبانی مشغول انجام خدمت شدند.

وی ادامه داد: به تعداد258 دستگاه خودرو گرفتار در جاده ها امداد رسانی شد و تعداد 105 بسته موادغذایی 72 ساعته بین مسافرین در راه ماند، توزیع شد که امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: انتقال 2 زن باردار از منطقه دیشموک و قلعه رئیسی توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی از دیگر اقدامات امدادی صورت گرفته بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 645

به "امدادرسانی به بیش از 258خودرو طی برف اخیر در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به بیش از 258خودرو طی برف اخیر در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید