تور دبی: امارات در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است

به گزارش مجله کارنیکان، عضو دفتر سیاسی أنصارالله یمن گفت: امارات با از سرگیری عملیات تجاوزکارانه علیه یمنی ها موجب شد تا نیرو های یمنی به آن پاسخ دهند. امارات به میزان کافی در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است.

تور دبی: امارات در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن به عملیات استراتژیک این کشور علیه مواضع حساس امارات که امروز انجام شد، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، البخیتی در این خصوص گفت: امارات با از سرگیری عملیات تجاوزکارانه علیه یمنی ها موجب شد تا نیرو های یمنی به آن پاسخ دهند. امارات به میزان کافی در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است.

وی اضافه کرد: ما پاسخ حمله را با حمله می دهیم. لازم به ذکر است که ساعاتی قبل سخنگوی نیرو های مسلح یمن از حمله پهپادی به ابوظبی اطلاع داد. یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن همزمان با وقوع انفجار در ابوظبی امارات اظهار داشت: در یک عملیات راهبردی عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم.

سخنگوی نیرو های مسلح یمن اظهار داشت که طی ساعات آینده بیانیه مهمی را در مورد جزئیات عملیات نظامی استراتژیک در عمق خاک امارات منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2053

به "تور دبی: امارات در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: امارات در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید