افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G

به گزارش مجله کارنیکان، گوشی Samsung Galaxy M23 5G به تازگی در وبسایت گواهی FCC مشاهده است. این وبسایت بعضی از ویژگی های این گوشی آینده را آشکار می نماید.

افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G

به گزارش خبرنگاران، از آنجایی که شرکت سامسونگ به تازگی گوشی پرچم دار سری گلکسی S22 خود را معرفی نموده است، می توان انتظار داشت که این شرکت آغاز به معرفی جدیدترین مدل های گوشی های هوشمند میان رده و ارزان سری گلکسی A، گلکسی M و گلکسی F کند. بعضی از مدل های آینده متعلق به این خط فراوری ماه هاست در صدر اخبار هستند. در نقطه مقابل بعضی مدل های دیگر، مانند Galaxy M23 5G، به تازگی در فضای مجازی ظاهر شده اند. گوشی Galaxy M23 5G اکنون پیروز به کسب یک گواهینامه دیگر شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G آینده با شماره مدل SM-M236B/DS اکنون به وسیله وبسایت صدور گواهینامه FCC تایید شده است. با توجه به فهرست مشخصات منتشر شده در این وبسایت، این گوشی دارای یک اسلات کارت MicroSD خواهد بود و به وسیله یک باتری با شماره مدل EB-BM526ABS تغذیه می گردد.

نام این باتری خاص در وب سایت صدور گواهینامه SafetyKorea نیز ذکر شده است. با این حال، فهرست مشخصات این وبسایت اطلاعاتی در خصوص ظرفیت آن نمی دهد.

علاوه بر این، فهرست مشخصات وبسایت FCC اشاره می نماید که این گوشی از شارژری با شماره مدل EP-TA800 استفاده می نماید. چنان که می دانیم این شماره مدل متعلق به شارژر 25 واتی سامسونگ است.

معمولاً گوشی های سری گلکسی M همان گوشی های هوشمند سری گلکسی A هستند که با تغییر نام تجاری عرضه می شوند. از این رو می توان انتظار داشت که گوشی گلکسی M23 5G احتمالا همان گلکسی A23 5G باشد که تنها نامش تغییر یافته است. از طرفی محتمل است این گوشی ها، با نام Galaxy F23 5G نیز در بعضی بازار ها عرضه شوند.

طبق گزارش های قبلی، بعضی از مهم ترین مشخصات این دستگاه افشا شده است. این گوشی احتمالا دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر)، چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G، بلوتوث 5.0 و اندروید 12 می باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2147

به "افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید