اعتراضات سراسری ایالات متحده رویداد پلی استیشن 5 سونی را مختل کرد

به گزارش مجله کارنیکان، رویداد پلی استیشن 5 سونی که قرار بود در تاریخ 4 ژوئن برگزار گردد، با توجه به اعتراضات سراسری نسبت به مرگ جورج فلوید در ایالات متحده به تعویق افتاد.

اعتراضات سراسری ایالات متحده رویداد پلی استیشن 5 سونی را مختل کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه این رویداد آنلاین بود، اما سونی اعلام نموده است که اکنون زمان مناسبی برای برگزاری یک جشن نیست و باید صدا های مهمتری شنیده گردد.

بیشتر بدانید:

جرج کلونی: تا به امروز هیچ واکسنی برای پاندمیِ نژادپرستیِ 400 ساله آمریکا نیافته ایم

حضور تارانتینو در ناآرامی های نیویورک

آمازون رفتار وحشیانه و نابرابر علیه سیاهپوستان را محکوم کرد

در رویداد 4 ژوئن، سونی قصد داشت بازی های پلی استیشن 5 را به ما نشان دهد، اما به نظر می رسد از دید این شرکت زمان مناسب برای این کار فرا نرسیده است. در حالی که سونی هنوز پلی استیشن 5 را رونمایی ننموده است، سخت افزار و ویژگی های کنسول بازی های نسل بعدی را در ماه مارس توضیح داده است.

سونی تنها شرکت فناوری نیست که رویداد خود را در حمایت از جورج فلوید که در تاریخ 25 می 2020 در حین بازداشت پلیس درگذشت لغو می نماید، بلکه سازنده بازی های ویدئویی Electronic Arts (EA) نیز خاطرنشان کرد بازی ویدئویی فوتبال Madden NFL 21 را در فرصتی دیگر منتشر می نماید.

سایر شرکت های فناوری نیز همبستگی خود را با جامعه سیاه ابراز نموده اند. یوتیوب و فیس بوک به ترتیب یک میلیون و 10 میلیون دلار متعهد شده اند تا به کوشش هایی برای خاتمه دادن به بی عدالتی های نژادی یاری نمایند. توییتر نیز از جامعه سیاهپوستان ایالات متحده حمایت نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 959

به "اعتراضات سراسری ایالات متحده رویداد پلی استیشن 5 سونی را مختل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات سراسری ایالات متحده رویداد پلی استیشن 5 سونی را مختل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید