استیشن کلاس E، آف رود همه فن حریف مرسدس بنز با قیمتی کمتر از سانتافه ، عکس

به گزارش مجله کارنیکان، مرسدس بنز سپتامبر سال گذشته از جدیدترین نسخه E کلاس All-Terrain رونمایی کرد. این خودرو در هر محیطی می تواند حرکت کند و اکنون با گذشت چند ماه از رونمایی، قیمت آن مشخص شده است.

استیشن کلاس E، آف رود همه فن حریف مرسدس بنز با قیمتی کمتر از سانتافه ، عکس

امیرمسعود عابدین- قیمت پایه E کلاس All-Terrain از 75850 دلار، معادل 4 میلیارد و 475 میلیون تومان، مقرون به صرفه تر یک هیوندای سانتافه کارکرده در بازار ایران، آغاز می گردد. این عدد 3450 دلار گران تر از مدل سال گذشته است.

مانند هر خودروی لوکس، E450 All-Terrain با لیست تقریباً بی پایانی از امکانات اضافی و پکیج های ارتقاء در دسترس است. مشتریان می توانند پکیج Night را با قیمت 200 دلار اضافه نمایند که جلوپنجره، روکش آینه ها، اطراف شیشه ها و بخش هایی از نمای عقب را به رنگ مشکی براق رنگ می نماید. مشتریان بعلاوه می توانند نورپردازی جلوپنجره 400 دلاری را انتخاب نمایند.

10 گزینه رنگ برای بدنه وجود دارد که دو رنگ آن یعنی Manufaktur Moonlight White متالیک و Manufaktur Alpine Grey حدود 1750 دلار قیمت دارند. مرسدس دو گزینه رینگ 19 و 20 اینچی را ارائه می دهد.

در داخل، بنز 9 انتخاب تودوزی و 6 گزینه تریم را ارائه می دهد. بسته 2950 دلاری Multicontour Seat که شامل ماساژور، گرم کن و سردکن صندلی های جلو و بعلاوه سیستم های تصفیه هوا و سیستم های خوشبونماینده Air Balance می گردد، قابل سفارش است. تریم کنسول وسط چوبی 200 دلار قیمت دارد، درحالی که تریم فلزی نقره ای 150 دلار است.

مشتریان در تریم 2550 دلاری Pinnacle از جلوپنجره روشن، نمایشگر هدآپ، روشنایی فعال محیط و شیشه های عایق حرارت و نویز بهره می برند. پک سوپر اسکرین MBUX با نمایشگر سرنشین جلو 1500 دلار قیمت دارد. قیمت صفحه نمایش کیلومتر شمار سه بعدی 12.3 اینچی، 900 دلار اعلام شده است.

بسته یاری راننده نیز با قیمت 1950 دلار موجود است که چندین ویژگی ایمنی مانند یاری نقطه کور فعال، یاری ترمز، یاری توقف اضطراری و غیره را اضافه می نماید.

موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ و هیبریدی مرسدس به این استیشن واگن نیرو می دهد که با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک این برند جفت می گردد. این خودرو 375 اسب بخار قدرت و 500 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید و در 4.6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسد. این خودروساز حداکثر سرعت این استیشن واگن را به 209 کیلومتر بر ساعت محدود می نماید، درحالی که به صورت استاندارد با سیستم چهارچرخ محرک و سیستم تعلیق بادی تطبیقی عرضه می گردد.

منبع: Motor1

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 خرداد 1403 بروزرسانی: 16 خرداد 1403 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2399

به "استیشن کلاس E، آف رود همه فن حریف مرسدس بنز با قیمتی کمتر از سانتافه ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیشن کلاس E، آف رود همه فن حریف مرسدس بنز با قیمتی کمتر از سانتافه ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید