یک طبیعت گردی عالی در دوسلدورف

به گزارش مجله کارنیکان، یک طبیعت گردی عالی در دوسلدورف

طبیعت گردی و گشت و گذار در طبیعت بکر و زیبای هر شهری خصوصا دوسلدورف آلمان یک تجربه هیجان انگیز خواهد بود. با خبرنگاران بیایید تا شما را به یک طبیعت گردی در دوسلدورف آن هم از نوع فوق العاده ببریم. تنها کافی است کفش خوب به پا کنید تا بتوانید مدت زمان زیادی پیاده روی کنید.

یک طبیعت گردی عالی در دوسلدورف

پارک ها و باغ های دوسلدورف

یکی از بخش های طبیعت گردی در دوسلدورف از پارک های این شهر آغاز می گردد. قلب سبز شهر دقیقا در مرکز آن واقع شده است و Hofgarten نام دارد. این باغ در واقع وسعتی به میزان 28 هکتار دارد. در واقع ایده احداث این باغ از آنجا به وجود آمد که مکانی گردد برای مردم که بین خرید کردن های خود یک نفسی نیز تازه نمایند و کمی نیز از طبیعت لذت ببرند.

در واقع این باغ در نزدیکی خیابان های معروف خرید دوسلدورف واقع شده است و مطمئنا آن را خواهید دید. در گرمای تابستان این باغ مکانی است که به یاری اثر خنک نمایندگی درختان، برکه ها و فواره ها می توانید به آن پناه ببرید.

Nordpark

بخش دیگری که باید در تور طبیعت گردی در دوسلدورف به آن سر بزنید نوردپارک می باشد. در این پارک می توانید انواع فرش های گل، فواره ها و زمین بازی نیز پیدا کنید. بعلاوه بخش های هنری پارک را نیز برای بازدید از دست ندهید.

تنها افراد محلی نیستند که از حضور این پارک لذت می برند بلکه جهانگرد ها نیز بعد از کلی گشت و گذار در دل شلوغی شهر می توانند یک هوای تمیز را در اینجا استشمام نمایند. اگر در جستجو صلح و آرامش هستید، به سراغ باغ ژاپنی این پارک بروید. می توانید به بازدید درختان بن سای زیبا در این بخش بروید و بعلاوه از برکه آن نیز تماشا نمایید و یک طبیعت گردی در دوسلدورف عالی را تجربه کنید.

Südpark

این پارک که پارک جنوب می باشد مقصد بعدی ما در تور طبیعت گردی در دوسلدورف است. این مکان در واقع یکی از مشهورترین نقاط گردشگری در دوسلدورف به شمار می رود. برکه ها، کوچه ها، بوته های ضخیم و پیاده رو های زیبا با یک چشم انداز سورپرایز نماینده در انتظار شما خواهد بود. بعلاوه بخش دیگر این پارک به باغ وحش حیوانات خانگی نیز اختصاص داده شده است، زمین بازی به همراه باغ رز ها بخش های دیگری هستند که پیشنهاد می کنیم در تور طبیعت گردی در دوسلدورف از دست ندهید.

مساحت کل این پارک 70 هکتار می باشد و در آن سه بخش کاملا متفاوت وجود دارد: باغ عمومی، Vor dem Dach یا کنار آب بند، In den Gärten که در زبان فارسی به معنای داخل باغ می باشد سه بخش این پارک را تشکیل داده اند.

The Wild park

مقصد دیگری که در تور طبیعت گردی برای شما قرار داده ایم وایلد پارک می باشد. این پارک در گرافنبرگ والد قرار گرفته است. وایلد پارک در واقع یک مکان هیجان انگیز و یک مقصد عالی برای خانواده ها است که حدود 100 حیوان در آن وجود دارد.

هر 365 روز سال باز می باشد و هیچ پولی نیز به عنوان ورودی از شما دریافت نمی نمایند. از این رو حتما در تور طبیعت گردی بازدید از آن را نباید فراموش کنید. بخش جالب آن این است که می توانید در پی گوزن ها بروید. البته در بخش پارک بازی هیچ حیوانی حضور ندارد مگر اینکه بخواهد خودش به انسان ها نزدیک گردد و خودش را به آنها نشان دهد.

حیوانات مختلف زیادی در این پارک زندگی می نمایند. در قسمتی از پارک می توانید قرقاول ها را ببینید و در سویی دیگر روباه ها زندگی می نمایند. یک خانه زنبور و یک برکه طبیعی زیبایی های این پارک را تکمیل نموده اند.

بعلاوه به سراغ بازدید از گربه های وحشی زیبا و راکون ها نیز بروید. در تور طبیعت گردی در دوسلدورف وایلد پارک مناسب ترین جا برای بچه ها است تا بیشتر با حیوانات و گیاهان مختلف آشنا شوید و این مکان برای آنها بیشتر شبیه یک مدرسه جنگلی خواهد بود.

طبیعت گردی در دوسلدورف

این ها تنها تعدادی از بهترین مقصد ها برای طبیعت گردی بودند شما می توانید برای نمونه به

  • Zoopark
  • Lantzsche Park
  • Schloss Eller and Schloss Heltorf
  • Ostpark

سری بزنید. بعلاوه اگر در تور طبیعت گردی در دوسلدورف آلمان در پی یک زمین بازی برای بچه ها هستید که آنها را سرگرم نماید باید بدانید که 450 زمین بازی عمومی در دوسلدورف واقع شده است که یکی از گزینه های خوب برای بچه ها می باشد.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور بانکوک
  • تور گرجستان مقرون به صرفه
منبع: دلتابان
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2013

به "یک طبیعت گردی عالی در دوسلدورف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک طبیعت گردی عالی در دوسلدورف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید