تور مالزی: همه چیز درباره فصل حراج مالزی

به گزارش مجله کارنیکان، مالزی یکی از کشورهایی است که خرید کردن در آن بسیار به صرفه است. مراکز خرید زیادی در این کشور، مخصوصا در شهر کوالالامپور وجود دارند که می توانید با سر زدن به آن ها کالاهای خوب و باکیفیتی را با قیمت های مناسب خرید کنید. اگر در فصول حراج به مالزی سفر کنید با تخفیف های شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا درباره فصل حراج مالزی بیشتر بدانید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور مالزی: همه چیز درباره فصل حراج مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مالزی کشوری ایده آل برای خرید

اگر در فصل حراج به مالزی سفر کنید، فرصت مناسبی برای خرید کالاهای مختلف با قیمت مناسب برای تان فراهم خواهد شد. مالزی نه تنها به دلیل داشتن جاذبه های بی شمار و غذاهای فوق العاده رستوران هایش معروفیت دارد، بلکه دارای مراکز خرید بزرگ و هیجان انگیز هم هست. افرادی که به مالزی سفر می نمایند همواره از میهمان نوازی و رفتار خوب مردم مالزی احساس شادی و راحتی می نمایند و از حراج ها و فستیوال هایی که در این کشور برگزار می گردد بهره می برند. در فصل حراج، کالاهای مختلف با قیمت هایی مقرون به صرفه تر برای مشترین عرضه می شوند و مردم می توانند بدون اینکه هزینه زیادی پرداخت نمایند کالاهای مورد احتیاج خود را خریداری نمایند. برترین مقاصد گردشگری مالزی

مزایای خرید در فصل حراج مالزی

برای کسب مطلعی درباره حراج در مالزی، خوب است بدانید که مالزی فصل های حراج و محصولاتی که قرار است در حراج به فروش برسند را از پیش تعیین می نماید بنابراین می توانید به راحتی از زمان و مکان حراجی ها مطلع شوید. فصل حراج مالزی ممکن است در تمام طول سال و ماه های مختلف متغیر باشد اما بیشترین حراج ها و تخفیف ها در ماه های نوامبر و دسامبر صورت می گیرند. دلیل این مسئله این است در این ماه ها، بیشتر مردم مالزی و گردشگران به خرید می پردازند. خرید در فصل حراج مالزی مزایای زیادی دارد زیرا گردشگران هم مانند مردم محلی می توانند از کالاهای مقرون به صرفه بهره ببرند و یک تجربه خوب از خریدن کردن در مالزی داشته باشند بدون آنکه هزینه خیلی زیادی یپردازند.

مطلعی از فصل حراج مالزی

در کشور مالزی، روش ها و فرایندهای مختلفی به کار گرفته می گردد تا مردم دنیا از زمان و مکان حراجی ها و کالاهایی که به فروش می رسند باخبر شوند. پوسترهای زیادی در سراسر کشور زمان حراجی ها را به مردم اطلاع می دهند. به علاوه، وبسایت ها هم نقش مهمی در این اطلاع رسانی ایفا می نمایند. کشور مالزی از قدرت خود و این حقیقت که اقتصاد کشور به عوامل مختلفی ازجمله رستوران ها، غذا، فرهنگ، تنوع فرهنگی، زیبایی طبیعی و رویدادهایی مانند حراج ها و تخفیف ها که در این کشور برگزار می گردد وابسته است، کاملا مطلع است. به همین خاطر نمایشگاه ای زیادی مراکز خرید مختلف برگزار می گردد و مردم می توانند اجناسی که دوست دارند را با قیمتی کاملا مناسب خریداری نمایند. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

سفر به مالزی در فصل حراج

سفر به مالزی در فصل حراج برای گردشگران، مخصوصا آن هایی که به خرید کردن علاقه دارند بسیار لذت بخش است. مردم همواره دوست دارند کالاهای با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری نمایند اما این شرایط به ندرت فراهم می گردد. در کشور مالزی تخفیف های بالایی به خیلی از کالاها تعلق می گیرد بنابراین مردم می توانند آن ها را با قیمت کمتری خریداری نمایند و تجربه خریدی راحت و رضایت بخش از مالزی را داشته باشند.

در ادامه بعضی از تاریخ های حراج های مالزی در سال 2019 را خواهید خواند:

از تاریخ 11 تا 30 آوریل 2019 : Play Up Super Sale

از تاریخ 13 تا 14 آوریل 2019: My Eye Maxim Sale

از تاریخ 10 تا 30 آوریل 2019: Design Village Armour Sale

در این حراج می توانید شاهد تخفیف های 60 درصدی بر بروی لباس و اکسسوری و یک تخفیف 20 درصدی در فاکتور نهایی در صورت خرید حداقل 3 آیتم باشید. سوغات مالزی

از تاریخ 12 تا 28 آوریل 2019: Daikin Big Sale

از تاریخ 8 تا 22 آوریل 2019: حراج ویژه اوت لت های جوهور

از تاریخ 22 مارس تا 14 آوریل 2019: حراج Parkson Moving

از تاریخ 29 مارس تا 28 آوریل 2019: حراج بزرگ Branded Sports

در این حراج می توانید شاهد تخفیف هایی تا سقف 80 درصد بر روی اجناس 100 درصد ارجینال باشید.

از تاریخ 30 مارس 2019 به بعد: حراج Gurney Paragon Oppo

از تاریخ 1 تا 31 آوریل 2019: حراج 163 Retail Park

در این حراج می توانید شاهد تخفیف هایی تا بیش از 50 درصد باشید.

از تاریخ 25 مارس 2019 به بعد: حراج میان فصلی Cotton

در این حراج اجناس دارای تخفیف هایی تا سقف 50 درصد هستند.

از تاریخ 15 مارس تا 14 آوریل: حراج بزرگ Sasa

این حراج شامل تخفیف هایی بر روی لوازم مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، ماسک، عطر، لوازم مراقبت از بدن، مراقبت از مو و چندین آیتم دیگر است.

از تاریخ 14 مارس به بعد: حراج میان فصلی Terranova

اگر به مُد علاقه دارید برترین فرصت برای خرید کالاهای مد روز با تخفیف های 50 درصدی است.

از تاریخ 11 مارس 2019 به بعد: حراج خاتمه فصل Hush Puppies

از تاریخ 11 مارس 2019 به بعد: حراج گجت های Montanic

از تاریخ 1 مارس 2019 به بعد: حراج ویژه New Balance

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1965

به "تور مالزی: همه چیز درباره فصل حراج مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: همه چیز درباره فصل حراج مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید