نحوه دریافت ارزانترین بلیط تایلند

به گزارش مجله کارنیکان، تایلند از جمله کشورهای آسیایی است که دارای جاذبه گردشگری فراوان می باشد. تهیه بلیط تایلند، سفر به تایلند و دیدن سرزمین های آبی، بوداهای طلایی، مناظر سرسبز همگی سبب شده اند تا گردشگران بسیاری از این کشور به خوبی یاد نمایند. از جمله شهرهای مهم تایلند، بانکوک و پوکت هستند و مقصد های نخست سفر به تایلند این دو شهر می باشند. اما سوال مهمی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که از چه راه هایی و چگونه می توان بلیط تایلند و سفر به کشور پر رمز و راز را تهیه کرد. یکی از فصل هایی که خرید بلیط تایلند در آن سخت و گران تر می گردد، فصل پاییز می باشد. در اینجا شما را با روش های مختلف خرید انواع بلیط تایلند و شرایط رزرو آن آشنا می کنیم.

نحوه دریافت ارزانترین بلیط تایلند

همانطور که بلیط های هواپیمایی دارای انواع مختلفی می باشند، بلیط های سفر به تایلند نیز دارای انواع گوناگونی هستند که به شیوه های مختلف و در قیمت های متنوع به فروش می رسند. بلیط های سیستمی سفر به تایلند در رده های سنی مختلف، دارای قیمت های متفاوتی هستند. به طور مثال برای رده سنی زیر دو سال این بلیط های سیستمی سفر به تایلند دارای نود درصد تخفیف هستند.

برای بچه ها دو تا دوازده سال بلیط های سیستمی از ده درصد تخفیف برخوردار می باشند. برای افراد بزرگ سال بلیط های سیستمی سفر به تایلند که از طریق شرکت های پروازی کشور به فروش می رسند، نرخ تقریبا معینی دارند. خرید و فروش بلیط تایلند در مراکز فروش بلیط های هواپیمایی و یا از طریق سایت های اینترنتی به صورت حضوری و آنلاین انجام می گردد. خوب است بدانید انواع دیگر بلیط تایلند مانند بلیط چارتری تایلند، بلیط لحظه آخری و بلیط های تور تایلند معمولا با قیمت کمتری از بلیط های سیستمی به فروش می رسند.

قیمت بلیط هواپیمای تایلند

به دلیل اینکه شرکت های مختلف ایرانی به عرضه بلیط تایلند می پردازند، قیمت فروش انواع بلیط تایلند متنوع می باشد. اگر قصد مسافرت هوایی به کشور تایلند را دارید، خوب است بدانید، بلیط تایلند از طریق بلیط های مستقیم پروازی از تهران به بانکوک از طریق ایرلاین های ایرانی ماهان و تای ایروز انجام می گردد. پروازهای این دو ایرلاین به کشور تایلند به دلیل روزانه بودن دارای محبوبیت فوق العاده ای می باشند. در بعضی از ایام سال مانند فروردین، تعطیلات نوروز، کریسمس و اسفند ماه از دوماه قبل بلیط تایلند به مقصد بانکوک فروخته می شوند. بلیط های پروازی به شهر پوکت تایلند همگی غیر مستقیم بوده و ایرلاین های تای ایزویر، امارات و الاتحاد بلیط ارزان قیمت تایلند و پوکت را می فروشند.

وضعیت فرودگاه های تایلند

قبل از خرید بلیط تایلند و سفر به این کشور، شاید لازم باشد بدانید که کشور تایلند دارای چندین فرودگاه داخلی و بین المللی می باشد. شرکت های هواپیمایی مانند ایر آسیا به پرواز های بین المللی تایلند می پردازند. فرودگاه بین المللی تایلند به نام سووار نابومی از فرودگاه های مهم بانکوک می باشد. پرواز های مستقیم از تهران به تایلند در فرودگاه سووانافم که در بانکوک واقع می باشد، انجام می گردد.

اختلاف قیمت بلیط یک طرفه تایلند با بلیط رفت و برگشت تایلند را در ادامه خواهید خواند:

نحوه رزو بلیط تایلند

یکی از آسان ترین روش های رزرو بلیط تایلند، خرید آنلاین بلیط پروازی و رزرو آن می باشد. شرکت های مختلف مسافرتی از طریق سایت های اینترنتی خود امکان خرید و فروش بلیط تایلند را برای مسافران آسان تر نموده اند. در بعضی مواقع بلیط های آنلاین از تخفیفات خوبی برخوردار هستند که می توان با کارت شتاب به رزرو بلیط تایلند و یا دیگر شهرهای این کشور پرداخت.

بلیط ویزای تایلند و قیمت آن

بلیط ویزای تایلند بسته به نوع شرکت های پروازی دارای قیمت متفاوت می باشد. بعضی از شرکت های هواپیمایی این بلیط را با قیمت حدودا پانصد هزار تومن به بالا می فروشد. یکی دیگر از شرکت های عرضه نماینده بلیط های هواپیمایی با توجه به کلاس پروازی خود، بلیط تایلند ویزا را حدودا هفتصد هزارتومان به بالا عرضه می نماید. البته خاطر نشان می کنیم که با توجه به شرایط گوناگون قیمت این نوع بلیط قابل افزایش یا کاهش است.

قیمت بلیط تایلند با تور تایلند

یکی از راه های سپری کردن سفری ارزان قیمت به تایلند، سفر با تور تایلند می باشد. شرکت های خدمات مسافرتی با توجه به خدماتی که حین سفر ارائه می دهند و مدت زمان سفر، بلیط های تور تایلند را با قیمت متنوع ارائه می نمایند.

ارزان ترین بلیط تایلند و بلیط چارتری

شرکت های مختلف هواپیمایی در کشور ایران در روزها و ساعات مختلف به عرضه بلیط ارزان قیمت و چارتری سفر به بانکوک تایلند را به یاری آژانس های مسافرتی انجام می دهند. شما می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی و آژانس های مسافرتی از نحوه خریداری بلیط های چارتری و قیمت های آن آگاهی پیدا کنید. در خریداری بلیط چارتری تایلند باید دقت داشته باشید، چرا که امکان کنسل شدن این بلیط ها وجود ندارد و در صورت کنسل کردن این نوع بلیط تایلند، هزینه بلیط قابل برگشت نمی باشد.

نحوه اخذ بلیط سیستمی تایلند

بلیط های سیستمی تایلند برنامه ای منظم داشته و ساعات مشخصی دارند. این بلیط های سیستمی را می توانید از آژانس های مسافرتی یا خطوط هواپیمایی ایران چون ماهان و ایران ایر تهیه کنید. همچنین مزیتی که خریداری بلیط های سیستمی دارند این است که شما در مواقع احتیاج و در وقت منظم و به زودی می توانید سفر خود را به تایلند آغاز کنید. و دیگر مزیت تهیه بلیط های سیستمی این است که امکان کنسل کردن بلیط های سیستمی تایلند وجود دارد و هزینه آن مطابق با قانون کنسلی قابل استراد می باشد.

چگونه بلیط لحظه آخر و آفری برای سفر به تایلند بخریم؟

بعضی از آژانس های مسافرتی که چارتر نماینده بلیط سفر به تایلند می باشند، در صورت پر نشدن جایگاه های هواپیما در روز های آخر قبل از پرواز به فروش بلیط تایلند لحظه اخری و بلیط افر تایلند می پردازند. این بلیط ها معمولا با تخفیفی بین 10 تا 50 درصد به فروش می رسند.

شرایط رزرو و قیمت بلیط نوروزی تایلند

کشور تایلند دارای یک فصل گرم و خشک، بارانی و خنک می باشد. در فصل نوروز، این کشور دارای آب و هوای بسیار دلپذیری می باشد. لذا سفر در ایام نوروز به کشور تایلند برای گردشگران بسیار خاطره انگیز خواهد بود. بلیط تایلند برای سفر در ایام نوروز به دلیل استقبال فراوان معمولا از قبل به فروش می رسد. بهترین زمان برای خریداری بلیط تایلند برای سفر در نوروز دو ماه قبل از این ایام می باشد.

شما برای تهیه بلیط تایلند می توانید به آژانس های هواپیمایی معتبری که در سطح کشور هستند مراجعه کنید. همچنین ایرلاین هایی که به این کشور پرواز دارند، بلیط تایلند برای ایام نوروز را به فروش می رسانند. تورهای مسافرتی نیز با شرایط مختلف بلیط تایلند را در این ایام به فروش می رسانند. معمولا هزینه بلیط تایلند با یاری این تورهای معتبر ارزان تر خواهد بود.

اطلاع از جدیدترین قیمت بلیط تایلند

سایت های فروش معتبری که اقدام به ارائه بلیط تایلند به مسافران این مقصد می نمایند. معمولا برای اینکه مسافران احتیاجی به مراجعه حضوری به مراکز تهیه بلیط تایلند نداشته باشند، نرخ روز قیمت های بلیط تایلند را روزانه روی سایت قرار می دهند تا مشتریان از قیمت بلیط تایلند اطلاع دقیق داشته باشند. این سایت ها با فروش آنلاین بلیط تایلند امکان تهیه و رزرو بلیط را برای مسافران این مقصد آسان نموده اند. از ویژگی هایی که خریداری بلیط تایلند به صورت آنلاین دارد، این است که شما می توانید بلیط تایلند را در هر ساعتی از شبانه روز و از طریق خطوط اینترنتی خریداری کنید.

همه چیز درباره پرواز تایلند

پرواز به تایلند هم اکنون فقط به دو شهر بانکوک و پوکت به صورت مستقیم صورت می گیرد. برای سفر به سایر شهر های تایلند این پرواز به صورت توقف هایی در طی سفر می باشد. خطوط پروازی ماهان به صورت مستقیم از تهران به تایلند پرواز می نمایند.

سایر خطوط مانند الاتحاد با توقف در ابوظبی، امارات با توقف در دبی امارات، ترکیش که از شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و اهواز در استانبول توقف نموده و سپس به سمت تایلند به پرواز در می آید. خطوط هوایی قطری با پرواز از شهرهای تهران، مشهد و شیراز با توقف در دوحه قطر راه رفتن به سوی تایلند را در پیش می گیرد. خطوط پروازی ایرفولت با توقف در مسکو این پرواز را له صورت غیر مستقیم انجام می دهند. خطوط هوایی فلای دبی از مبدا شهرهای تهران، تبریز، مشهد، همدان، لار، اهواز، بندر عباس ، اهواز و اصفهان با توقف در امارات به سمت تایلند پرواز می نماید.

خطوط اتریشی با پرواز از تهران و توقف در وین اتریش به سمت تایلند به پرواز در می آید. خطوط پروازی عمان ایر با پرواز از تهران و توقف در مقصد عمان راه پرواز به سوی تایلند را در پیش می گیرد. خطوط هوایی لوفتهانزا با پرواز از تهران و توقف در فرانکفورت آلمان به صورت غیر مستقیم به سوی تایلند پرواز می نماید. مسافت هوایی پرواز به سوی تایلند اگر به صورت مستقیم باشد معمولا هفت ساعت طول می کشد.

بلیط تایلند به ایران

برای بازگشت از تایلند به سوی ایران می توان از خطوط بین المللی این کشور اقدام به خریداری بلیط تایلند به ایران کرد. خطوط ملی پرواز تایلند تای ایروز نام دارد که جزو خطوط برتر پروازی در شرق آسیا می باشد.

تور سفر به تایلند چگونه می باشد؟

سایت های مرجعی وجود دارد که ارائه دهنده خدمات تور تایلند می باشند و این سایت ها پکیج های متنوعی برای سفر به شهرهای مختلف تایلند را به مسافران ارائه می دهند. از جمله شهرهای تایلند که مقصد مسافرتی این تورها هستند، شهرهای بانکوک، پاتایا، پوکت سامویی، کرابی و چندین شهر دیگر می باشد.

این شهرها به دلیل جاذبه های بسیاری که دارند، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جلب می نمایند. تورهای مسافرتی به تایلند ماهای نوامبر تا فوریه را برای سفر به تایلند انتخاب می نمایند؛ چرا که در این ماه ها این کشور دارای دمای مساعدی بین20 تا 322 درجه سیلسیوس می باشد. این تورها بلیط تایلند را با قیمت مناسب و تحت عنوان بلیط تور تایلند به فروش می رسانند. البته نباید فراموش کنید در میان انواع بلیط هواپیما تایلند، بلیط نوروز تایلند از قیمت بیشتری برخوردار است.

آشنایی با کشور تایلند

در انتها برای آشنایی بیشتر با کشور تایلند به معرفی هر چه بیشتر این کشور می پردازیم. کشور تایلند یک کشور پادشاهی می باشد که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. چهار درصد از این کشور از آب تشکیل شده است. پایتخت این کشور شهر بانکوک می باشد. واحد پول تایلند بات است.

با تور تایلند سفر کنید
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 92

به "نحوه دریافت ارزانترین بلیط تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه دریافت ارزانترین بلیط تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید