مرگ ماهی در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی مرگ ماهی به کارگردانی سید روح الله حجازی در حالی به پنجمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا راه یافت که این کارگردان برای دومین بار است که با یکی از فیلم هایش در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا موسوم به IFFA حضور دارد. وی پیش از این با زندگی مشترک آقای محمودی و بانو جایزه منتقدان نتپک را در این جشنواره دریافت نموده بود.

مرگ ماهی در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا

حجازی قرار است با حضور در این جشنواره در کنار مردم به تماشای فیلمش بنشیند. این کارگردان سینمای ایران همچنین در دانشگاه بریزبن استرالیا، ورک شاپ فیلمسازی برگزار خواهد نمود.

مرگ ماهی قرار است تا یک ماه آینده روی پرده سینماهای ایران برود و جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا پس از جشنواره فیلم فجر و مونترال، سومین جشنواره ای است که در آن حضور پیدا می نماید.

در این فیلم نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مروارید کاشیان، پانته آ بهرام، بابک حمیدیان، رابعه مدنی، سحر دولتشاهی، کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا، حسام رحیمی منش ایفای نقش نموده اند.

دیگر عوامل فراوری مرگ ماهی عبارتند از نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: سیدروح الله حجازی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، تدوین: هایده صفی کمک و سپیده عبدالوهاب، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: گلناز گلشن، آهنگساز: حامد ثابت، صدابردار: وحید مقدسی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، جلوه های ویژه بصری:

جواد مطوری، دستیار اول و برنامه ریز: علی افشین راد، سرمایه گذاران:بانک پاسارگاد، شرکت سرمایه گذاری پارس آریان.

پنجمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا از 17 مهرماه تا 11 آبان ماه در پنج شهر ملبورن، سیدنی، بریزبن، آدلاید و کانبرا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 805

به "مرگ ماهی در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ ماهی در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید