قدرت نمایی دیفندر در برف و یخ!

به گزارش مجله کارنیکان، شاسی نردبانی، بدنه ای آلومینیومی، سیستم چهار چرخ محرک توانا و… تنها بخشی از فاکتورهایی هستند که باعث مشهور شدن لندروور دیفندر شده اند، خودرویی که در بحث خارج از جاده یا همان آفرود جزو سردمداران است اما وقتی که لندروور چند وقت پیش از نسل جدید دیفندر رونمایی کرد بعضی از طرفداران خیلی خوشحال نشدند.

قدرت نمایی دیفندر در برف و یخ!

به گزارش خبرنگاران، ساختار یونی بادی جدید این خودرو به اندازه مدل های پیشین دیفندر سرسخت به نظر نمی رسید.

ریچارد هموند جزو افرادی است که هنوز متقاعد نشده نسل جدید این خودرو لیاقت نشان دیفندر را داشته باشد.

اما به نظر شما نسل جدید دیفندر در مقایسه با نسل های پیشین توانایی های کمتری دارد؟ خب با دیدن ویدئوی زیر خواهید فهمید که این گونه نیست.

همان گونه که مشاهده می کنید یک دستگاه لندروور دیفندر جدید در حال تلاش برای کشیدن تریلری است که گیر کرده و درعین حال 6 لندروور دیگر را نیز حمل می کند.

استافورد لندروور که یکی از نمایندگی های این خودروساز در بریتانیاست مالک این کامیون بوده و ظاهراً شاهد گیر کردن آن در یخ بوده و اینجاست که دیفندر برای نجات کامیون وارد عمل شده و با سربلندی از مأموریت خارج می شود.

علیرغم چالش های موجود در ثانیه های ابتدایی که کاملاً قابل درک است، دیفندر 110 یاد شده توانایی های خود در کشیدن محموله های سنگین را اثبات می کند.

اگرچه مطمئن نیستیم که چه چیزی باعث شده دیفندر 110 چنین عملکردی داشته باشد اما به جرات می توان گفت پیشرانه 3 لیتری دیزلی مدل D300 که قدرت 296 اسب بخاری و گشتاور 650 نیوتون متری تولید می کند یکی از فاکتورهای اصلی در تحقق چنین عملی می باشد.

نقدها طرفداران از دیفندر جدید قابل درک است اما نمی توان این حقیقت را نادیده گرفت که نسل جدید این خودرو علیرغم فاصله دریافت از ریشه های سنتی خود توانایی های زیادی را ارائه می کند.

تعداد بازدید : 196

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1581

به "قدرت نمایی دیفندر در برف و یخ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت نمایی دیفندر در برف و یخ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید