قادری: مقابل استقلال دنبال مساوی نیستیم، توقعات از تراکتور همواره بالاست

به گزارش مجله کارنیکان، هافبک تیم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: بازی سختی با استقلال داریم، ولی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز در این بازی فکر نمی کنیم.

قادری: مقابل استقلال دنبال مساوی نیستیم، توقعات از تراکتور همواره بالاست

محمد قادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تراکتور در آستانه بازی با استقلال تهران، گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و شکست دادن صنعت نفت باعث شد تا بازیکنان روحیه بگیرند. هر چند که در بازی اول هم می توانستیم بازنده نباشیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم، چون کادر فنی نتوانست از بازیکنان تازه استفاده کند. اگر در هفته اول همین نفرات را در اختیار داشتیم مطمئناً می توانستیم در سیرجان امتیاز بگیریم.

هافبک تیم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه در خصوص تقابل تیمش با استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: استقلال دو بازی ابتدایی را با برد آغاز کرد و در حال حاضر موقعیت خوبی دارد. آنها تیم پرقدرتی هستند و می خواهند در استادیوم آزادی سومین برد پیاپی را کسب نمایند، ولی ما هم تراکتور هستیم و با اینکه در بیرون از خانه بازی می کنیم، اما هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداریم.

قادری در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی در این بازی برای تراکتور راضی نماینده است یا خیر، توضیح داد: ما در ملاقات مقابل استقلال برای مساوی بازی نمی کنیم، چون توقعات از تراکتور همواره بالاست و طرفداران انتظار دارند که در هر بازی برای برد به میدان برویم. ما احترام خاصی برای استقلال قائل هستیم، ولی حتی در استادیوم آزادی هم به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت مان در جدول بهتر گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می توانند مدعی کسب عنوان قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان باشند، گفت: من گفتم که توقعات از تراکتور بالاست و ما مطمئناً برای کسب برترین رتبه می جنگیم و دوست نداریم از همین ابتدای لیگ از کورس تیم های بالای جدول عقب بمانیم.

انتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1959

به "قادری: مقابل استقلال دنبال مساوی نیستیم، توقعات از تراکتور همواره بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قادری: مقابل استقلال دنبال مساوی نیستیم، توقعات از تراکتور همواره بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید