فراخوان طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران

به گزارش مجله کارنیکان، پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، و هم راستا با راهبرد شهرهای برجسته و پیشرو در سطح بین المللی، شهرداری تهران پروژه طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران را در دستور کار قرار داده و با مشارکت حداکثری نخبگان، صاحب نظران و نهادهای مسئول، این امر مهم را به نحو مطلوب به انتها رساند.

فراخوان طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، راستا توسعه تهران در سال های گذشته بر مبنای اقتضای شهرداری تهران، بر مدار توسعه فیزیک و کالبد شهر بوده است. در دوره جدید، توسعه کیفی و پایدار شهر در دستور کار قرار گرفته است. در این دوره تغییر رویکرد از توسعه صرف کالبد شهر، به سمت توسعه فرهنگی و ایجاد شهری برای همه با تاکید بر پایداری اجتماعی- فرهنگی، توسعه پایدار محیط زیست شهری، ارتقای هوشمندی شهری و بسترسازی برای استقرار نظام نوآوری، افزایش تاب آوری شهری و نیل به دیپلماسی شهری اثربخش، افق های تازه ای را پیش رو ترسیم نموده است. این ارزش ها در راستا برندسازی می تواند تبدیل به مزیت های مؤثر برای مخاطبان هدف شوند و به وسیله ابزارها و راهبردهای منسجم ارتباطی به جامعه هدف انتقال یابند. به نحوی که برای شهر، شهروندان، و کلیه ذینفعان، خلق ارزش کند.

لذا پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و هم راستا با راهبرد شهرهای برجسته و پیشرو در سطح بین المللی، شهرداری تهران پروژه طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران را در دستور کار قرار داده و در کوشش است با مشارکت حداکثری نخبگان، صاحب نظران و نهادهای مسئول، این امر مهم را به نحو مطلوب به انتها رساند. در این زمینه، با توجه به انتها فاز مطالعاتی طرح و مشخص راهبردهای کلان برند (ویژند) شهری، از هنرمندان، مجموعه های خلاق طراحی وتبلیغاتی، و کلیه علاقه مندان، دعوت می نماید تا در خلق هویت بصری ویژند شهر، مطابق با دستاوردهای فاز پژوهشی طرح، مشارکت نمایند.

بر اساس گزارش سایت شهر، به این ترتیب از کلیه شهروندان، مجموعه های خلاق طراحی و تبلیغاتی، و صاحب نظران ادبی و هنری، دعوت می گردد تا در خلق شعار و نشان بصری شهر، مطابق با دستاوردهای فاز پژوهشی طرح، مشارکت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نتایج پژوهشی و دستورالعمل فراخوان به سایت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به آدرس https://ccia.tehran.ir/ و برگه پروژه نشان برتر شهر تهران مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1651

به "فراخوان طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید