زیباترین شهرهای فرانسه ، دهکده هایی که از بهشت آمده اند (تور ارزان فرانسه)

به گزارش مجله کارنیکان، یکی از فوق العاده ترین نقاطی که می توانید در فرانسه از آن لذت ببرید، روستاهای زیبا و شهرهای کوچک بی نظیر این کشور است. این روستاها به طور خاص می توانند محلی فوق العاده برای تمرد اعصاب آن دسته گردشگرانی باشند که فارغ از آثار باستانی، توریستی و گردشگری تنها برای گذراندن اوقاتی آرام به این کشور سفر می نمایند، بنابراین اگر قصد دارید که چند روزی را به دور از هیاهوی شهر و مدرنیته در محلی ساکت و به دور از دغدغه سپری کنید، با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید.

زیباترین شهرهای فرانسه ، دهکده هایی که از بهشت آمده اند (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

1) Collioure

این شهر فوق العاده کوچک و دیدنی حال و هوای مدیترانه ای دارد. این شهر در اوایل قرن بیستم یکی از محبوب ترین نقاط برای اقامت هنرمندان و قشر روشنفکر فرانسه به حساب می آمد، به طوری که می توانید رد پایی از چشم انداز ها بکر و فوق العاده دیدنی این شهر کوچک را در تابلوهای نقاشی بعضی هنرمندان پاریسی مشاهده کنید.

2) Bonifacio

این شهر کوچک و صمیمی بر فراز صخره های ساحلی Corsica بنا شده است. این منطقه از محبوب ترین نواحی روستایی و محلی در فرانسه محسوب می گردد و به خصوص در فصل تابستان مورد بازدید انواع تورمسافرتی و تورطبیعت گردی قرار می گیرد، از جهت دیگر می توانید با بعضی آثار باستانی تاریخی در این محدوده روبه رو شوید. به طور حتم بازدید از این شهر فوق العاده در قالب تورمسافرتی برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

3) Castelnou

Castelnou به عنوان یکی از زیباترین دهکده های فرانسوی همیشه هواداران خود را از بین گردشگران تورمسافرتی فرانسه جذب می نماید. این روستا با بیش از 341 سکنه یکی از فوق العاده ترین روستاهای فرانسه از نظر چشم انداز طبیعی و بعلاوه ساختار و معماری است. قدمت این روستای زیبا به قرن 10 میلادی می رسد و کلیسای بی نظیر سنت ماری را که متعلق به قرن 13 می باشد را در خود جای داده است.Castelnou در حال حاضر به عنوان یکی ازمحبوب ترین نواحی روستایی فرانسه میزبان گردشگران تورمسافرتی از اقصی نقاط جهان است.

4) Ansouis

این ناحیه از آنچنان شهرتی در بین گردشگران و مسافرین تورمسافرتی فرانسه برخوردار نیست، اما به طور حتم کوهنوردان فرانسوی به خوبی با حال و هوای آن آشنایی دارند. می توان از روستا چشم انداز فوق العاده رودخانه دورانس را مشاهده کرد و محو جذابیت و زیبایی چشم انداز ها اطراف شد، از جهت دیگر دیوارهای سنگی که اطراف شهر به چشم می خورند و قدمت آنها به قرن 10 میلادی می رسد، حاکی از تاریخی بودن این روستای فوق العاده زیبا می باشد. این روستا به لحاظ فراوری سرامیک های اعلای خود در فرانسه مشهور است، از جهت دیگر طبیعت بکر و آرام Ansouis آن را به عنوان مقصدی عالی برای مسافرین تورمسافتی یا تورطبیعت گردی بدل نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2286

به "زیباترین شهرهای فرانسه ، دهکده هایی که از بهشت آمده اند (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای فرانسه ، دهکده هایی که از بهشت آمده اند (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید