تور ارزان برزیل: رییس جمهور واکسینه نشده برزیل را به ورزشگاه راه ندادند

به گزارش مجله کارنیکان، رییس جمهوری برزیل خاطرنشان کرد برای تماشای بازی دو تیم کشورش به ورزشگاه راهش نداده اند، چرا که تیم میزبان اجازه ورود هوادارن واکسینه نشده را نداده بود.

تور ارزان برزیل: رییس جمهور واکسینه نشده برزیل را به ورزشگاه راه ندادند

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، از شروع همه گیری کرونا، این اولین مسابقه تیم فوتبال سانتوس بود که با حضور دیدنگران برگزار می شد اما این باشگاه مصمم بود که فقط طرفداران واکسینه شده یا آن دسته از طرفدارانی که تست منفی پی سی آر دارند را به دیدن بپذیرد.

ژائر بولسونارو، ریاست جمهوری برزیل در ویدیویی در سایت پایگاه خبری متروپولز گفت که قصد دیدنی این مسابقه را داشته اما به او گفته اند که برای این کار باید واکسینه شده باشد؛ این موضوع برای این رییس جمهور مخالف واکسن جای سوال داشت و پرسید: چرا!؟

بولسونارو که از ابتدای همه گیری با واکسن مخالفت نموده و از دیگران هم خواسته تا با او همراه شوند، ادعا کرد که به تازگی کرونا گرفته بوده و در بدن خود آنتی بادی دارد.

تعیین نیست که بولسونارو، طرفدار دو آتشه فوتبال، که آخر هفته خود را در حوالی سانتوس به سر می برد، واقعا قصد دیدنی این بازی را داشته یا شکایتش، یک انتقاد کلی از واکسیناسیون اجباری و -به قول خودش- گذرنامه های واکسن بوده است.

به هر رو، سخنگوی سانتوس بیان کرد که تیم ریاست جمهوری با این باشگاه ارتباط نگرفته اند و گفت که همه طرفداران باید از دستورالعمل های بهداشتی کشور پیروی نمایند.

کرونا تا کنون در برزیل 600 هزار نفر را به کام مرگ کشانده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1918

به "تور ارزان برزیل: رییس جمهور واکسینه نشده برزیل را به ورزشگاه راه ندادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: رییس جمهور واکسینه نشده برزیل را به ورزشگاه راه ندادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید