دروازه بان عربستان در مرز دیوانگی؛ شرایط عجیب العویس!

به گزارش مجله کارنیکان، گل دوم لهستان، امید های عربستان به ویژه گلر این تیم را برای کسب امتیاز از بین برد.

دروازه بان عربستان در مرز دیوانگی؛ شرایط عجیب العویس!

به گزارش ورزش سه، پیروزی تاریخی تیم ملی عربستان مقابل آرژانتین در شروع کارش در جام جهانی 2022 در حالی به دست آمد که محمد العویس، گلر سعودی ها بیشترین نقش را در کسب سه امتیاز تیمش داشت و فقط یکبار از روی نقطه پنالتی دروازه اش در جدال با لیونل مسی باز شد، اما او بازی سختی را در دومین ملاقات پشت سر گذاشت.

محمد العویس که در ملاقات برابر آرژانتین با واکنش های تماشایی، خروج های به موقع از دروازه، دفع تمام توپ ها و مهار ضربات به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شده بود، در بازی مقابل لهستان با وجود اینکه انگیزه زیادی داشت، در هر دو نیمه یک گل دریافت کرد و با حسرت و افسوس از زمین بیرون رفت.

مقاومت دروازه بان تیم ملی عربستان در دقیقه 39 ملاقات مقابل لهستان روی پاس روبرت لواندوفسکی و ضربه پیوتر زیلنسکی شکسته شد، ولی این گلر و هم تیمی هایش امیدوار به جبران نتیجه مثل بازی برابر آرژانتین بودند که این اتفاق برای آن ها نیفتاد و یک گل دیگر هم دریافت کردند.

محمد العویس در دقیقه 82 هم در شرایطی که عبدالله المالکی اشتباه فاحشی در مهار توپ داشت و آن را لو داد، روبرت لواندوفسکی را در مقابل خود دید تا ستاره لهستان در موقعیت تک به تک و ضربه بغل پای زمینی دروازه او را باز کند.

دروازه بان عربستان پس از اینکه توپ از خط دروازه رد و شادی لواندوفسکی با باز کردن دست هایش شروع شد، به مرز دیوانگی و عصبانیت شدید رسید، خشمگین پا های خود را فشار داد و فریاد زد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2258

به "دروازه بان عربستان در مرز دیوانگی؛ شرایط عجیب العویس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان عربستان در مرز دیوانگی؛ شرایط عجیب العویس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید