حسینی خانی به مدال برنز رسید، داستان پنجم شد

به گزارش مجله کارنیکان، مصطفی حسین خانی به مدال برنز وزن 74 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در هند رسید.

حسینی خانی به مدال برنز رسید، داستان پنجم شد

به گزارش ، رقابت های رده بندی و فینال 5 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو کشور هند در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر بکجان ژامبولوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل جیتیندر از هند با نتیجه 2 بر 2 مغلوب گشت و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه شانس مجدد رفت. حسین خانی در این گروه پارینا چامنانجان از تایلند را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 5 بر صفر از سد سومیابازار زاندانبود از مغولستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر گامبایار نامسرای از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب اولوبک ژولدوشبیکوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از قرقیزستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. داستان در این گروه مقابل نوربولات عبداله یف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 2 به فزونی دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل راحول آواره از هند با نتیجه 5 بر 2 مغلوب و پنجم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 735

به "حسینی خانی به مدال برنز رسید، داستان پنجم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی خانی به مدال برنز رسید، داستان پنجم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید