حال و هوای اقامت در هتل یخی آن هم در سوئد !

به گزارش مجله کارنیکان، افرادی که اهل سفرهای باحال هستند هتل یخی میتونه براشون خیلی هیجان انگیز باشه، در اینجا یکی از بی نظیرترین هتل های یخی دنیا را معرفی میکنیم. این هتل در یوکاسیاروی که یک منطقه در سوئد است واقع شده است. همانطور که میدانید کشور سوئد در بخش شمالی اروپا واقع شده است و دارای آب و هوای سرد است. اقامت در هتل یخی آن هم در سوئد تجربه ای است که کمتر ایرانی آن را تجربه نموده است. اگر قصد سفر به سوئد را دارید این فرصت را از دست ندهید. در ادامه با این اثر بی نظیر آشنا خواهید شد.

حال و هوای اقامت در هتل یخی آن هم در سوئد !

اقامت در سوئد

اگر فکر نموده اید که هتل یخی که قصد داریم برای اقامت در سوئد به شما معرفی کینم یک هتل یخی معمولی است سخت در اشتباه هستید. این اثر یک شاهکار بی نظیر از 33 هنرمند خوش ذوق است که از 13 کشور جهان دور هم جمع شده اند و این اقامتگاه فوق العاده زیبا را ساخته اند. این مجموعه شامل 15 سوئیت است.

در این اقامتگاه مهمانان می توانند از تئاتر یخ زده West End بازدید نمایند، شب را در یک اتاق یخی زیر زمینی با مورچه های یخی غول پیکر بگذرانند و یا در جزیره یونانی یخ زده سانتورینی بیدار شوند!

شاید تصمیم گرفتن برای انتخاب یک مقصد گردشگری و رزرو بلیط هواپیما بعضی اوقات سخت باشد، ولی سوئد کشوری نیست که در خصوص سفر به آن تردید کنید.

تیم های طراحی هتل تحت راهنمایی مدیر خلاق تازه هتل، لوکا رونکروونی، هتل را ساختند.

درسته که فضا از یخ هست و هوای بسیار سردی در اینجا حاکم است ولی پوشیدنی ها مناسب نیز در صورت احتیاج در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بر روی یخ ها پوست خز دار قرار داده شده است. پس در رزرو هتل خارجی آن هم از نوع یخی آن تردید نکنید.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2202

به "حال و هوای اقامت در هتل یخی آن هم در سوئد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و هوای اقامت در هتل یخی آن هم در سوئد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید