تجربه هیجان انگیزترین تفریحات در کیش و قشم

به گزارش مجله کارنیکان، این روزها جزیره کیش از یک جزیره معمولی به یک جزیره توریستی تبدیل شده که بیشتر ماه های سال گردشگران داخلی و خارجی را به سوی خود می خواند.

تجربه هیجان انگیزترین تفریحات در کیش و قشم

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام کی سفر، تفریحاتی که در هیج کجای ایران مشابه اش را پیدا نمی کنید. کی سفر برگزار نماینده تور کیش نوروز 99 از تمام شهرها به عنوان مثال تور کیش از مشهد، تور کیش از تهران و... می باشد. همچنین با کی سفر می توانید بهترین تور قشم اسفند 98 را بیابید و سفری ارزان و مالی داشته باشید! با این نوشته از مجله گردشگری کی سفر همراه باشید تا فوت و فن خوش گذرانی را به شما یاد بدهد.

غواصی در کیش

اگر از گشت و گذار روی زمین خسته شدید دنیای زیر آب منتطر شماست. بدون اینکه احتیاجی باشد که شنا بلد باشید می توانید با تجهیزاتی که به شما داده می گردد به سیاحتی در زیر آب بروید (البته در مناطق کم عمق). دو مدل غواصی در سواحل کیش به علاقه مندان ارائه می گردد؛ یکی اسنورکلینگ است که با ماسک، لوله تنفسی و باله های غواصی انجام می گردد و دیگری نایت دایو است که در واقع غواصی در شب است. برای این سفر لذت بخش 150000 تومان باید بپردازید. گردشگران به غواصی در بین تفریحات کیش نمره بالایی دادند پس امتحان کردنش را از دست ندهید. البته غواصی شیک تری هم داریم که غواصی و شنا با دلفین ها است که 450هزار تومان برایتان آب می خورد.

اسکوتر زیردریایی در کیش

برای کسانی که غواصی بلد نیستند، اسکوتر راهکار خوبی است. بدون احتیاج به گواهینامه های خاص یا بلد بودن شنا می توانید سوار این دستگاه شوید و زیر آب بروید و از دیدن آبزیان دنیای زیر آب لذت ببرید. از شرایط استفاده از این تفریح سن بالای 12 سال، قد بیشتر از 150 سانتی متر و نداشتن بیماری قلبی است. هزینه آن برای 15 الی 20 دقیقه 150000 تومان است.

فلای بورد در کیش

یکی از تفریحات هیجان انگیز کیش است که با آن می توانید تا 12 متر بالاتر از سطح آب بروید و پرواز کنید و یا اگر دوس داشتید در آب شیرجه بزنید. در واقع هیجان پرواز و شنا را در یک تفریح تجربه خواهید کرد. هزینه ای که باید برای فلای بورد بپردازید 200هزار تومان است.

بنانا و شاتل در کیش

بنانا همان شاتل است که به علت شکل موز مانندش به بنانا معروف شده است. شاتل به جت های تندرو متصل می گردد و با سرعت بالایی توسط جت کشیده می گردد. برای این تفریح تنها احتیاج به دستانی قوی دارید تا در هنگام دور زدن به درون آب نیافتید. همچنین هم به صورت انفرادی و هم گروهی می توانید شاتل و بنانا سوار شوید. شاتل و بنانا برای 1 الی 3 نفر 50هزار تومان است و برای 4 الی 7 نفر 45هزار تومان است.

پاراسل در کیش

پاراسل کیش همان چتربازی روی دریا است. این تفریح بدین صورت است که چتر به یک قایق وصل است و آن قایق چتر و شخص سوار شده را با سرعت می کشد تا اوج بگیرد. این ارتفاع می تواند به 150 تا 300 متری از سطح آب های نیلگون خلیج فارس برسد. در پاراسل علاوه بر هیجان، مهمان تماشا منظره های ناب می شوید. برای پاراسل سوار شدن باید 120هزار تومان بپردازید.

پارک دلفین ها در کیش

پارک دلفین های جزیره کیش، امروزه یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری کیش است. این پارک شامل دلفیناریوم یا پارک دلفین ها، باغ پرندگان، سالن آمفی تئاتر، سفره خانه سنتی و... است.

در پارک دلفین این مجموعه گونه های مختلفی از پستانداران دریایی مثل دلفین، شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی و پنگوئن نگهداری می گردد. همچنین فضای سبز پارک دلفین های جزیره کیش یکصد گونه مختلف گیاهی و درختان مختلف مانند درخت لور، اکالیپتوس، بیش از 25 گونه کاکتوس و ... دارد. هزینه بازیدید از پارک دلفین ها و باغ پرندگان 135هزار تومان است.

بادی مارینا در کیش

از تفریحات جدیدی است که فقط در کیش می توانید پیدا کنید. وسایل تفریحی بادی روی آب قرار گرفته اند که می توانید روی آن قدم بزنید و بازی کنید و بالا و پایین بپرید. سرسره های آبی و شیرجه درون آب نیز از دیگر تفریحات این مجموعه است. برای 1 ساعت بازی در این سرزمین بادی باید 40هزار تومان بپردازید.

قایق سواری در کیش

شاید تصور کنید قایق سواری آنقدر لذت بخش نیست یا خیلی تکراری است اما اگر تجربه قایق سواری روی خلیج فارس را ندارید به این زودی قضاوت نکنید. تنوع قایق و قایق سواری در کیش زیاد است. قایق تندروی معمولی، قایق تندروی دو موتوره، انواع قایق های پدالی و پارویی، انواع قایق های بادبانی و قایق کف شیشه ای از جمله قایق های کیش هستند. قیمت این قایق ها برای 20 الی 30 دقیقه از 40هزارتومان آغاز می گردد تا 150هزار تومان.

تم پارک آبی اوشن در کیش:

بزرگترین پارک آبی روباز کشور در کیش واقع شده است که اولین پارک آبی ایران نیز است. لذت سقوط از سرسره ها و برج ها را از دست ندهید. حسنی که علاوه بر ویژگی های تفریحی دارد این است که روزهای فرد را به خانوم ها اختصاص داده که این امر برای کشورهای مسلمان خاورمیانه بسیار پراهمیت است. هزینه ای که برای یک روز هیجان انگیز باید پرداخت کنید 115000 تومان است. در ایام نوروز سانس 17 تا 23 به سانس 9 صبح تا 16 اضافه می گردد.

تفریحات کیش برای بچه ها

کیش بچه ها را فراموش نکرده است. این تفریحات شامل سوار شدن بچه ها با والدینشان روی پدل برد، سوار شدن برخی از موتورهای پارک سافاری توسط نوجوانان، همراهی نوجوان با یک بزرگتر در پاراسل، پارک آبی کیش، شهربازی هایلند، قایق سواری، شنا و کشتی تفریحی می گردد که فرزندانانتان نیز می توانند از آن ها استفاده نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 223

به "تجربه هیجان انگیزترین تفریحات در کیش و قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه هیجان انگیزترین تفریحات در کیش و قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید