بهترین منطقه برای اقامت در دبی

به گزارش مجله کارنیکان، بهترین منطقه برای اقامت در دبی کدام است؟

طی چندین دهه، دبی، عظیم ترین شهر امارات که در ابتدا دهکده ای برای ماهیگیریان و پرورش دهندگان صدف بود، به سرعت به شهری فوق مدرن در دنیا تبدیل شد. در گذشته دبی به عنوان توفقگاهی برای سفرهای خارجی محسوب می شد و کمتر کسی بود که علاقه مند سفر به این صحرای سوزان باشد. اما امروز بیشتر گردشگران حتی از گرمای دبی در سواحل آن لذت می برند. گرمای آرامش بخش سواحل دبی، تسلط مردم این شهر به زبان انگلیسی، مراکز خرید به سبک اروپایی، هتل های با نرخ های بسیار رقابتی، تفریحات مدرن و متنوع این شهر و بسیاری عوامل دیگر باعث شده اند تا گردشگران این شهر را برای سفر انتخاب نمایند. دبی شهر نسبتا عظیمی است و تنوع مناطق آن زیاد است. به همین دلیل اگر بخواهید در سفر به دبی در یکی از محله های این شهر اقامت داشته باشید، بهتر است با شناخت کافی به این شهر سفر کنید، تا با آگاهی کامل بهترین منطقه برای اقامت در دبی را انتخاب نمایید.

بهترین منطقه برای اقامت در دبی

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

هر کدام از مناطق دبی با توجه به جاذبه های گردشگری و تفریحات متنوعی که دارند، کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام مناسب اقامت برای قشرهای خاصی از گردشگران هستند. در این مطلب ما به به شما یاری می کنیم تا با توجه به هدفی که از سفر به دبی دارید، بهترین منطقه برای اقامت در دبی را انتخاب کنید. با خبرنگاران همراه باشید.

کدام منطقه را برای اقامت در دبی انتخاب کنم؟

دبی شهری عظیم است اما 6 منطقه از مناطق این شهر برای اقامت گردشگران مناسب هستند.

  • منطقه مارینا و سواحل جمیرا دبی (Marina & Jumeirah Beach Residence)
  • منطقه البرشا دبی (Al Barsha)
  • منطقه داون تاون دبی (Downtown Dubai)
  • منطقه بر دبی (Bur Dubai)
  • منطقه دیره دبی (Deira)
  • منطقه پالم دبی (The Palm)

1. اقامت در منطقه مارینا و سواحل جمیرا دبی

منطقه جمیرا و مارینا دبی، مدرن ترین شهرهای دبی محسوب می شوند. تمامی تفرجگاه ها و ساختمان های درجه یک دبی را می توانید در منطقه جمیرا و آسمان خراش ها و کانال های دبی را در مارینا پیدا کنید.

به دلیل عدم وجود محدودیت های سخت گیرانه در سواحل جمیرا و مارینا و شباهتی که این منطقه با سبک زندگی مردم اروپا دارد، بسیاری از گردشگران اروپایی این دو منطقه را بهترین منطقه برای اقامت در دبی می دانند.

سواحل جمیرا و مارینا برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی اگر با هدف تفریح به دبی سفر می کنید، مارینا و جمیرا بهترین منطقه برای اقامت در دبی برای این منظور هستند. شما می توانید با اقامت در این منطقه از سواحل زیبا و آرامش بخش، رستوران ها و آسمان خراش های حیرت انگیز آن لذت ببرید. همچنین منطقه مارینا و جمیرا دسترسی بسیار خوبی به مترو دبی دارند.

سواحل جمیرا و مارینا برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

اگر به قصد خرید به دبی سفر نموده اید باید بگوییم که این منطقه برای اقامت مناسب نیست. حتی با وجودیکه مرکز خرید امارات در هفت کیلومتری این منطقه واقع شده است. همچنین مناطق مارینا و جمیرا گران ترین و لوکس ترین مکان های اقامت در دبی هستند. پس اگر با هزینه مالی سفر می کنید نمی توانید در هتل های این منطقه اقامت داشته باشید. از طرف دیگر جمیرا و مارینا از برج خلیفه، دبی مال، شهر قدیمی دبی و دیره دور هستند.

بهترین هتل ها برای اقامت در منطقه مارینا و جمیرا

یکی از لوکس ترین هتل های منطقه مارینا و جمیرا دبی:

هتل آدرس مارینا دبی (address dubai marina hotel)

هتل لوکس مقرون به صرفه منطقه مارینا و جمیرا دبی:

JA Ocean View Hotel

هتل با هزینه متوسط منطقه مارینا و جمیرا:

Jannah Marina Bay Suites

هتل ارزان در منطقه مارینا و جمیرا:

Pearl Marina Hotel

ارزانترین هتل (هاستل) منطقه مارینا و جمیرا

Backpacker Tina

2. اقامت در منطقه البرشا دبی

منطقه البرشا علی رغم وجود مرکز خرید امارات (امارات مال) و پیست اسکی آن، منطقه جذابی برای گردشگران نیست. اما از طرف دیگر منطقه البرشا دسترسی بسیار خوبی به مترو دارد و به منطقه مارینا و داون تاون دبی نزدیک است. در نتیجه می توانید با اقامت در این منطقه از هزینه های سفر خود به دبی کم کنید.

از طرف دیگر انواع مغازه ها و رستوران های محلی عربی، پاکستانی و هندی در این منطقه وحود دارد. بنابراین اگر در سفر به دبی نمی دانید دقیقا در کدام منطقه آن اقامت کنید، منطقه البرشا با وجود نزدیکی نسبی به جاذبه های گردشگری مهم دبی و هزینه های کم، مکان خوبی برای اقامت شما است.

منطقه البرشا دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

منطقه البرشا به مرکز خرید امارات (دومین مرکز خرید عظیم امارات) و پیست اسکی دبی نزدیک است. از طرف دیگر این منطقه به طور قابل ملاحظه ای از مناطق مارینا و داون تاون دبی ارزان تر است و دسترسی بسیار خوبی به مترو دبی دارد.

منطقه البرشا دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

اگر می خواهید به جاهای دیدنی خیلی نزدیک باشید و یا هزینه اقامتتان حتی از اقامت در این منطقه نیز کمتر و مشابه هزینه اقامت در مکان هایی مانند شهر قدیمی دبی باشد، این منطقه برای اقامت شما مناسب نیست.

بهترین هتل ها برای اقامت در منطقه البرشا دبی

یکی از لوکس ترین هتل های منطقه البرشا دبی:

Kempinski Hotel

هتل لوکس مقرون به صرفه منطقه البرشا دبی:

Coral Dubai Al Barsha Hotel

هتل با هزینه متوسط منطقه البرشا دبی:

Al Khoory Atrium

ارزانترین هتل منطقه البرشا دبی

Golden Tulip Media Hotel

3. اقامت در منطقه داون تاون دبی

منطقه داون تاون، دبی را به شما همانطوری نشان می دهد که در رسانه ها دیده اید و برای بسیاری از گردشگران بهترین منطقه برای اقامت در دبی محسوب می گردد.

منطقه داون تاون دبی با بلندترین آسمان خراش ها مانند برج خلیفه، لوکس ترین مراکز خرید، بلوارهای دوست داشتنی و رستوران های درجه یک، یکی از دلایل شهرت و محبوبیت دبی در سراسر دنیا است.

چه بخواهید به بالای برج خلیفه دبی بروید، چه بخواهید از عظیم ترین مرکز خرید دنیا خرید کنید و یا بخواهید به تماشای فواره های موزیکال این شهر بنشینید، حتما از هر نقطه ای در دبی خود را به این منطقه می رسانید.

همچنین منطقه داون تاون دبی یکی از گران ترین مناطق شهر است، اما وجود هتل های با قیمت مناسب باعث شده است تا هر گردشگری بتواند در این منطقه اقامت داشته باشد.

منطقه داون تاون دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

اگر می خواهید که به مهم ترین جاذبه های دیدنی دبی و یا دبی مال خیلی نزدیک باشید و یا به بهترین رستوران ها و لوکس ترین مراکز خرید دبی دسترسی داشته باشید، قطعا بهترین منطقه برای اقامت در دبی همین منطقه خواهد بود.

منطقه داون تاون دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

اگر می خواهید مالی سفر کنید و یا به سواحل مارینا و جمیرا نزدیک باشید، این مکان برای اقامت شما در دبی مناسب نیست.

بهترین هتل ها برای اقامت در منطقه داون تاون دبی

یکی از لوکس ترین هتل های منطقه داون تاون دبی:

Address Boulevard

هتل با هزینه متوسط منطقه داون تاون دبی:

Rove Downtown

هتل ارزان در منطقه داون تاون دبی:

Movenpick Hotel Apartments

ارزانترین هتل منطقه داون تاون دبی:

The solo traveler

4. اقامت در منطقه بر دبی

منطقه بر دبی، در حقیقت قلب شهر قدیمی دبی است. منطقه بر دبی با خیابان های باریک، بازارهای محلی و معماری سنتی، روح حقیقی شهر دبی است، مکانی که قرن ها منطقه ای مسکونی بوده است.

بیشتر ساکنین منطقه بر دبی را هندی ها تشکیل می دهند و می توانید فرهنگ واقعی دبی را در این منطقه تجربه کنید.

منطقه بر دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

اگر می خواهید که اقامت ارزانی در دبی داشته باشید این منطقه برایتان مناسب است. از طرف دیگر اگر به غذاهای هندی علاقه دارید، اصیل ترین رستوران های هندی را می توانید در منطقه بر دبی پیدا کنید.

منطقه بر دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

اگر می خواهید در رستوران های لوکس غذا بخورید این منطقه چندان برای اقامت شما مناسب نیست و رستوران های این منطقه بیشتر حال و هوای محلی دارند. از طرف دیگر منطقه بر دبی به جاذبه های عجیب و فوق العاده این شهر نزدیک نیست.

بهترین هتل ها برای اقامت در منطقه بر دبی

هتل لوکس مقرون به صرفه منطقه بر دبی:

Movenpick Hotel

هتل با هزینه متوسط منطقه بر دبی:

Citymax Hotel Bur Dubai

هتل ارزان در منطقه بر دبی:

Ambassador Hotel

ارزانترین هتل منطقه بر دبی:

Al Raein Hotel Apartment

5. اقامت در منطقه دیره دبی

برای کسانی که می خواهند با هزینه کم و مالی سفر نمایند، منطقه دیره دبی هم یکی از مناطق برای اقامت در دبی است. دیره به منطقه بر دبی شباهت دارد اما کمی از آن مدرن تر است. عظیم ترین بازار سنتی دبی در منطقه دیره واقع شده است، اما از طرف دیگر منطقه ای تجاری محسوب می گردد و نخستین ناحیه تجاری دبی از ابتدا در این منطقه به وجود آمده است.

خیابان ها و مغازی های دیره عادی هستند و حالت مدرن ندارند و مانند منطقه بر، بیشتر ساکنین آن را هندی ها تشکیل می دهند. در سال های اخیر دولت امارات در حال نوسازی و مدرن کردن این منطقه است.

منطقه دیره دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

اگر می خواهید با بودجه کم به دبی سفر کنید و همچنین به فرودگاه دبی نزدیک باشید، منطقه دیره برای اقامت شما بسیار مناسب است. همچنین این منطقه جایگزین بسیار خوبی برای منطقه بر دبی است، چرا که ساختمان های آن بسیار مدرن تر از منطقه بر دبی هستند.

منطقه دیره دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

باید در نظر داشته باشید که نزدیک بودن به فرودگاه دبی، یعنی دور بودن به هر چیز دیگری در این شهر، از جمله ساحل و نقاط برجسته دبی. اما باید بگوییم که این منطقه دسترسی خوبی به مترو دارد و می توانید خود را با مترو به مناطق دیگر شهر برسانید.

بهترین هتل ها برای اقامت در منطقه دیره دبی

هتل لوکس مقرون به صرفه منطقه دیره دبی:

Al Bandar Arjaan by Rotana

هتل با هزینه متوسط منطقه دیره دبی:

Rove City Center

هتل ارزان در منطقه دیره دبی:

Lavender Hotel Dubai

ارزانترین هتل منطقه دیره دبی:

Al Jawhara Metro Hotel

6. اقامت در منطقه پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا یکی از برجسته ترین مناطق شهر دبی است. پالم دبی در حقیقت جزیره ای مصنوعی به شکل نخل است که به شهر دبی متصل است. این جزیره با کیلومترها طول، بسیار وسیع است و هتل آتلانتیس دبی، یکی از لوکس ترین هتل های دبی را در جزیره پالم واقع شده است.

منطقه پالم جمیرا دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

اگر واقعا به دنبال سفری لوکس هستید و یا فقط علاقه دارید که در جزیره پالم اقامت داشته باشید، این منطقه بهترین منطقه برای اقامت درد دبی محسوب می گردد.

منطقه پالم جمیرا دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

در جزیره پالم دبی هیچ گزینه ای برای سفر مالی وجود ندارد و از طرف دیگر این جزیره به تمامی نقاط شهر دور است و دسترسی خوبی هم به وسایل نقلیه عمومی ندارد.

بهترین هتل ها برای اقامت در منطقه پالم جمیرا دبی

مشهورترین هتل منطقه پالم جمیرا دبی:

Atlantis

یکی از لوکس ترین هتل های منطقه پالم جمیرا دبی:

Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

ارزانترین هتل منطقه پالم جمیرا دبی:

Aloft Palm Jumeirah

در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های دبی و تعدادی از بهترین مناطق آن را برای اقامت شما در این شهر مدرن و زیبا رامعرفی کردیم، چنانچه قصد رزرو دیگر هتل های دبی را دارید می توانید همین حالا به وسیله صفحه رزرو هتل در خبرنگاران اقدام نمایید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1129

به "بهترین منطقه برای اقامت در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین منطقه برای اقامت در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید