برترین مسیرهای طبیعت گردی در شیلی

به گزارش مجله کارنیکان، طبیعت گردی در شیلی

طبیعت حیرت آور شیلی از کوه های خیره کننده و یخچال های طبیعی بزرگ در پاتاگونیا گرفته تا صخره های منحصربفرد و ماه شکل دره آتاکاما باعث می گردد که گردشگران زیادی به شوق تماشا این سرزمین زییا و حیات وحش آن برای طبیعت گردی به شیلی بیایند. در شیلی آبشار، آتشفشان، کوه و مسیرهای طبیعت گردی نزدیک شهر هر چه از طبیعت دوست داشته باشید را به شما می دهد و هر سلیقه ای را راضی می نماید. می خواهیم شما را با مسیرهای طبیعت گردی در شیلی آشنا کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

برترین مسیرهای طبیعت گردی در شیلی

جهت W در پارک ملی تورس دل پاین (Torres del Paine)

توریستان زیادی از نقاط مختلف جهان به شیلی می آیند تا در این جهت تماشایی پاتاگونیا طبیعتگردی نمایند، جهتی که برای یک دور گردش کامل در آن باید 4 تا 5 روز وقت بگذارید. این جهت نسبت به گردش در قسمت های دیگر پارک ملی آسان تر است اما باز هم برای گشت و گذار و گذار در آن پیاده روی های سختی در انتظارتان است. منظره زیبای قله گرانیتی کوه تورس در پارک یکی از چیزهایی است که این جهت را مجذوب کننده می نماید. این پارک ملی هر سال حدود 150 هزار نفر توریست دارد.

جهت O در پارک ملی تورس دل پاین

در این جهت نسبت به جهت دیگر این پارک می توانید دریاچه ها، کوه ها، تپه ها و یخچال های طبیعی بیشتری ببینید. طبیعت گردی در این جهت 8 روز طول می کشد و نسبت به جهت قبل هواداران کمتری دارد.

یخچال های خاکستری در پارک ملی تورس دل پاین

در این جهت می توانید یخچال های طبیعی ببینید و حتی از روی آن ها هم بالا بروید. برای ماجراجویی هیجان انگیز در این جهت از قبل تور آن را رزرو کنید.

Embalse El Yeso، دره کنجان دل مایپو (Canjan del Maipo)

اینجا جاذبه توریستی تماشایی در بیرون شهر سانتیاگو است. در این جهت سد ال یسو (El Yeso) را می بینید که با رنگ آبی درخشان در احاطه کوه های آند منظره زیبایی به جهت داده است.

پارک ملی رادال ، استان کوریکو

این پارک ملی با آبشارها و صخره های زیبایش جهتهای زیادی برای طبیعت گردی دارد می توانید در این جهتها کمپ بزنید و شب را در دل طبیعت بکر بگذرانید. در قسمت های مختلف این جهت از کوه ها بالا بروید و ساعت ها محو منظرههایی نفسگیر شوید. این پارک با منظره ها حیرت آورش طبیعت شیلی را به تصویر در آورده است.

دره الکی (Elqui)

دره الکی با طبیعت جادویی، آسمان آبی و منظرههای باشکوه هر سال طبیعت دوستان و توریستان زیادی را به این منطقه می کشاند. جهت طبیعت گردی در این دره را ادامه دهید تا به روستای خوش منظره پیسکو الکی برسید و شب را در یکی از خانه های زیبای روستایی بگذرانید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2081

به "برترین مسیرهای طبیعت گردی در شیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مسیرهای طبیعت گردی در شیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید