آنالیز فنی ب ام و X5 پلاگین هیبرید

به گزارش مجله کارنیکان، ب ام و در حال عرضه نسخه پلاگین هیبریدی X5 xDrive45e در اروپاست.

آنالیز فنی ب ام و X5 پلاگین هیبرید

به گزارش خبرنگار، ب ام و در حال عرضه نسخه پلاگین هیبریدی X5 xDrive45e در اروپاست. این خودرو از چهارمین نسل تکنولوژی eDrive سود خواهد برد.زیر پوسته آشنای این X5 پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری 282 اسب بخاری با واحد الکتریکی 110 اسبی همکاری نموده و قدرت ترکیبی 388 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتون متری را ایجاد می نمایند.

این قدرت به وسیله سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می گردد. درگاه شارژ خودرو نیز در گلگیر جلو سمت چپ قرار گرفته است. البته به جز این مورد بعضی نشان های متفاوت هم وجود داشته و همین موارد وجه تمایز X5 پلاگین هیبریدی با برادران استاندارد خود هستند.

مشخصات فنی

ب ام و می گوید شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با 5.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 235 کیلومتر در ساعت می باشد. برد الکتریکی این شاسی بلند لوکس بین 67 تا 87 کیلومتر بوده و سقف سرعت آن در حالت الکتریکی 135 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

پشتیبان قوای محرکه الکتریکی شده X5 xDrive45e باتری لیتیوم-یونی 24 کیلووات ساعتی و جدیدترین تکنولوژی مدیریت انرژی هوشمند است. بخش محفظه بار این خودرو 150 لیتر کمتر از نسخه های استاندارد بوده، اما همچنان حجم 500 لیتری در دسترس سرنشینان می باشد.

نسخه پلاگین هیبریدی X5 به صورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی و دامپر هایی با کنترل الکترونیکی عرضه شده و فرمان پذیری تمام چرخ ها هم به عنوان آپشن وجود دارد. سیستم صوتی حفاظت از عابران پیاده نیز وجود دارد که با ایجاد هشدار صوتی عابران پیاده را از وجود خودرو مطلع می سازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 241

به "آنالیز فنی ب ام و X5 پلاگین هیبرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی ب ام و X5 پلاگین هیبرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید