آنالیز تصویر تنهایی در سینمای ایران

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران ؛ جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری که امشب 3 شهریورماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، در میز نقد سینمای ایران میزبان سیدمرتضی فاطمی کارگردان فیلم سینمایی بی مادر می گردد و محمد صابری روزنامه نگار سینمایی درباره این اثر با وی به مصاحبه می نشیند.

آنالیز تصویر تنهایی در سینمای ایران

بی مادر که درامی خانوادگی ست، از 18 مردادماه و با شعار بی گناهی، کم گناهی نیست! روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است.

بعلاوه در میز نقد سینمای دنیا فیلم سینمایی بو ترسیده با حضور محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو آنالیز می گردد. این اثر به کارگردانی آری استر در ژانر کمدی و در سال 2023 ساخته شده است.

میز گفت وگوی ویژه این هفته به تصویر تنهایی در سینمای ایران اختصاص دارد که امیررضا مافی میزبان برنامه با بابک خواجه پاشا فیلمساز درباره این موضوع گفت وگو می نماید. بابک خواجه پاشا با فیلم سینمایی در آغوش درخت در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت برترین فیلمنامه، برترین کارگردانی و برترین فیلم اول شد.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته آدینه ها ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می رود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2373

به "آنالیز تصویر تنهایی در سینمای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تصویر تنهایی در سینمای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید