با 2 میلیون تومان چه گوشی هوشمندی می توان خرید؟

به گزارش مجله کارنیکان، تهران (پانا) - مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند بازار در محدوده قیمتی 2 میلیون تومان واقع شده است و در این محدوده گوشی نوکیا C3 با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم پیشنهاد داده می گردد.

با 2 میلیون تومان چه گوشی هوشمندی می توان خرید؟

به گزارش زومیت، با توجه به افزایش بی سابقه و افسارگسیخته قیمت گوشی طی چند سال گذشته در بازار ایران، این دستگاه حیاتی که بخش بزرگی از زندگی ما را دراختیار دارد، به کالایی لوکس تبدیل شده است؛ پس هنگام خرید گوشی نو، باید بیش از گذشته وسواس به خرج بدهیم و مدلی انتخاب کنیم که بیشترین امکانات و برترین تجربه را با قیمت مدنظر ارائه می دهد.

در مقاله حاضر، می خواهیم برترین گوشی های هوشمند را در بازه های قیمتی مختلف معرفی کنیم. از برترین گوشی های 2 میلیون تومانی (گوشی های مالی) تا برترین گوشی های 40 میلیون تومانی (گوشی های پرچم دار) تا بتوانید بر اساس بودجه مدنظرتان، برترین گوشی ممکن را خریداری کنید.

توجه کنید همه قیمت های نوشته شده براساس کمترین قیمت بازار برای مدل رجیسترشده است. افزون براین با توجه به تغییر زیاد قیمت در بازار گوشی موبایل، مقاله پیش رو ابتدای هر ماه و طبق قیمت روز به روز می شود.

نوکیا C3

لگ های گاه وبی گاه جزو جدایی ناپذیر گوشی های مالی تا میانی بازار به شمار میرود که مهم ترین علت آن به سنگین بودن رابط کاربری به نسبت توان پردازشی تراشه بازمی شود؛ در رابط کاربری گوشی های نوکیا که درصد بسیار زیادی، همان اندروید دست نخورده گوگل است، این قبیل مسائل به حداقل می رسد؛ از سوی دیگر نوکیا به علت محدود بودن تعداد محصولاتش، پشتیبانی نرم افزاری کم وبیش مناسبی نیز دارد.

مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند بازار در محدوده قیمتی 2 میلیون تومان قرار گرفته است؛ ما در این محدوده گوشی نوکیا C3 با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم را پیشنهاد می دهیم. نمایشگر 5.99 اینچ IPS LCD با وضوح HD، پردازنده هشت هسته ای Unisoc، باتری قابل تعویض 3040 میلی آمپرساعتی، پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان به همراه جایگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو SD و اندروید 10 از دیگر امکانات گوشی مالی نوکیا هستند. وجود حسگر تشخیص اثر انگشت در گوشی هوشمندی با رده قیمتی نوکیا C3، یک ویژگی بسیار خوب محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2041

به "با 2 میلیون تومان چه گوشی هوشمندی می توان خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 2 میلیون تومان چه گوشی هوشمندی می توان خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید