بازی آنلاین رایگان Soulframe از سوی سازندگان وارفریم معرفی گردید

به گزارش مجله کارنیکان، شرکت دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes) سازنده بازی وارفریم (Warframe) از عنوان تازه خود رونمایی کرد. این بازی تازه به نام سولفریم (Soulframe) حالت فانتزی داشته و در سبک نقش آفرینی چندنفره آنلاین گسترده (MMORPG) است. دنیای بازی نیز شباهت های زیادی به دنیای وافریم خواهد داشت.

بازی آنلاین رایگان Soulframe از سوی سازندگان وارفریم معرفی گردید

شرکت دیجیتال اکستریمز بعد از 5 سال تصمیم به عرضه یک بازی نو گرفت. عنوان قبلی ساخته شده به وسیله این شرکت جاودانگان شگفت انگیز (Amazing Immortals) نام داشت که نتوانست موفقیت چندانی کسب کند. یکی از نکات مثبت عناوین ساخته شده به وسیله دیجیتال اکستریمز رایگان بودن آن ها است.

سولفریم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و زمانی که عرضه گردد، رایگان خواهد بود. البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نشده است. همینطور اینکه شرکت سازنده اطلاعات چندانی از سولفریم منتشر نکرد. با اینحال طبق چیزی که گفته شده تمرکز اصلی بازی روی مبارزات آرام و سنگین است. همینطور اینکه یکی از عناصر مهم آن گشت و گذار و اکتشاف خواهد بود.

برخلاف وارفریم، سولفریم در جهانی فانتزی جریان دارد. با اینحال چارچوب دو جهان بسیار مشابه خواهد بود. یکی از نکات جالب جهانی سولفریم، تغییر آن در طول شبانه روز است. به علت اتفاقاتی که در جهانی این بازی افتاده است، در طول زمان امکان دارد شما با موارد مختلفی در آن روبرو شوید. به همین علت امکان دارد که یک غار پس از مدتی نمایان گردد یا بعضی از مواد مورد احتیاج شما در شب یا در روز در دسترس باشند.

در مصاحبه معرفی بازی سولفریم، جف کروکس (Geoff Crookes) در خصوص این بازی گفت:

با وجود اینکه جهانی بازی سولفریم، از وارفریم پیروی می نماید، این دو بازی با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. وارفریم در سبک علمی تخیلی است این درحالی است که سولفریم در سبک فانتزی است. این رویکرد کاملاً نوی برای شرکت دیجیتال اکستریمز است. حال باید دید که می تواند از پس جهانی گسترده فانتزی بر بیاید یا نه.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2193

به "بازی آنلاین رایگان Soulframe از سوی سازندگان وارفریم معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آنلاین رایگان Soulframe از سوی سازندگان وارفریم معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید