اشتباهات بازیکنان پرسپولیس بچه گانه بود، پرسپولیس در حد اسمش نیست

به گزارش مجله کارنیکان، اسماعیل حلالی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تساوی شب گذشته پرسپولیس مقابل شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر دو گلی که پرسپولیس دریافت کرد روی اشتباهات فردی مدافعان این تیم بود. ایرادی که در باخت مقابل الدحیل قطر هم وجود داشت.

اشتباهات بازیکنان پرسپولیس بچه گانه بود، پرسپولیس در حد اسمش نیست

پیشکسوت پرسپولیس افزود: یحیی گل محمدی نشان داده که مربی با تجربه ای است و هوش خوبی برای حل مسائل فنی دارد. به نظرم وقتش رسیده تا یحیی به بازیکنان پرسپولیس آموزش دهد که میزان اشتباهات فردی خود را که ناشی از هیجان در زمان بازی است به حداقل برسانند. آنها در برخی صحنه ها حتی نتوانستند پاس های ساده به یکدیگر بدهند و توپ را هم حفظ نمی کردند.

وی درباره نداشتن برنامه تاکتیکی پرسپولیس در نیمه دوم بازی با شارجه برای رسیدن به سه امتیاز تاکید کرد: برخی مواردی که در بازی پرسپولیس دیدم هیچ ربطی به کادر فنی نداشت. بازیکن باید باهوش باشد و بازی خوبی انجام دهد. به نظرم کادر فنی این تیم همه کار کرد تا پرسپولیس بتواند با تغییر سیستم به گل برسد اما واقعاً اشتباهات بازیکنان بچه گانه بود.

حلالی در پایان اعلام کرد: این تیم باید تمرکز خود را در طول بازی افزایش دهد. پرسپولیس دارای بازیکنان زیادی است که هر کدام از آنها جانشین خوبی روی نیمکت دارند و می توانند در آینده به کمک این تیم بیایند. پرسپولیس در حد و اندازه های نام خودش تا کنون در آسیا ظاهر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 731

به "اشتباهات بازیکنان پرسپولیس بچه گانه بود، پرسپولیس در حد اسمش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات بازیکنان پرسپولیس بچه گانه بود، پرسپولیس در حد اسمش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید