گزارش تصویری، بهترین تصاویر 2024 از کهکشان راه شیری

به گزارش مجله کارنیکان، در این گزارش عکس های خیره کننده ای از برندگان مسابقه عکاسی راه شیری سال جاری گنجانده شده است. این رقابت سالانه با سخت گیری بسیار، برترین ترکیب بندی از منظره زمینی و نوار کهکشان را معرفی می نماید.

گزارش تصویری، بهترین تصاویر 2024 از کهکشان راه شیری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اگر در زمان مناسب در جای مناسب باشید و چشمان خود را به آسمان بیندازید، ممکن است شاهد چشم انداز خیره کننده ای باشید؛ همان حسی که از عکس های برندگان مسابقه عکاسی راه شیری سال جاری دریافت می کنید.

هر سال، 25 عکس مجذوب کننده از کهکشان ما، که در سراسر دنیا گرفته شده است، به وسیله دان زافرا، سردبیر وبلاگ عکاسی مسافرتی Capture the Atlas منتشر می گردد.

تصویر فوق، کهکشان راه شیری را نشان می،دهد که از دهانه بلندترین کوه نیوزلند، Aoraki/Mount Cook، در یک شب زمستانی بیرون می آید. TOM RAE خالق این تصویر، در اطلاعیه ای نوشت: در شرایط آب و هوایی نادر کوهستانی، یک شب سفری را به سمت دره یخچالی شروع کردم. پس از رسیدن به دریاچه، صحنه ای که نمایان شد باعث شد احساس کنم در سیاره دیگری فرود آمده ام.

تصویر بالا شاهکار آندریا کورزی است که یک طاق از کهکشان راه شیری را بر فراز پاسو جیاو، یک گذرگاه کوهستانی در ایتالیا ثبت کرد. خطوط قرمز در آسمان، ابرهایی از هیدروژن به نام سحابی های گسیلی هستند که به علت انتشار در طول موج های خاص، قرمز به نظر می رسند.

کهکشان راه شیری در منطقه سیرا شرقی کالیفرنیا/BRANDT RYDER

سرزمین عجایب هودو/ STEPHANIE THI

منبع: newscientist

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 خرداد 1403 بروزرسانی: 27 خرداد 1403 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2401

به "گزارش تصویری، بهترین تصاویر 2024 از کهکشان راه شیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تصویری، بهترین تصاویر 2024 از کهکشان راه شیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید