پیش بینی موجسنگین بازگشت از سفر در پنجشنبه و آدینه

به گزارش مجله کارنیکان، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با پیش بینی موج سنگین بازگشت از سفرها در 5 شنبه و آدینه گفت: جاده ها یکطرفه نمی گردد؛ رانندگان سفر خود را مدیریت نمایند.

پیش بینی موجسنگین بازگشت از سفر در پنجشنبه و آدینه

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در تبادل نظر با فارس به سرانجام زمان تعطیلات رسمی شروع سال جدید اشاره و گفت:با توجه به مسافرت بعضی از هموطنان در چند روز ابتدای نوروز و نزدیک شدن به زمان سرانجام تعطیلات و ظرفیت معین جاده ها در صورت همزمانی برگشت سفرهای چند روزه اخیر در پنجشنبه و آدینه سرانجام این هفته احتمال ایجاد ترافیک سنگین در بعضی از جاده وجود دارد.

وی به هموطنان توصیه کرد: زمان برگشت از سفر را مدیریت نموده و صرفا به روز پنجشنبه و آدینه سرانجام هفته موکول نکنند؛ چراکه با توجه به احتیاج به تردد در هر دو سمت جاده ها، پلیس راهور برنامه ای برای یک طرفه کردن جاده ها در سرانجام تعطیلات ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: ظرفیت تردد در بعضی از جاده ها مانند جاده چالوس به نسبت سایر جاده های شمالی، پایین تر است و طبیعتا در شرایط موجود با توجه به همزمانی سفرها و تراکم بالای خودروها باعث کندی تردد و افزایش زمان بیشتر می گردد؛ در این شرایط بهتر است از سایر جاده های شمالی مانند هراز و فیروزکوه تردد کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1659

به "پیش بینی موجسنگین بازگشت از سفر در پنجشنبه و آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی موجسنگین بازگشت از سفر در پنجشنبه و آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید