وزن خود را با هوش مصنوعی متعادل کنید!

به گزارش مجله کارنیکان، گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با توسعه هوش مصنوعی، ابزاری قدرتمند و علمی برای تناسب اندام پیاده سازی کرده اند که در آن مقدار کالری مجاز روزانه فرد مشخص می شود و فرد را به وزن ایده آل می رساند.

وزن خود را با هوش مصنوعی متعادل کنید!

به گزارش خبرنگاران، دکتر ساسان سیفی، مدیر اجرایی این شرکت فناور در مصاحبه با ایسنا ابزار عرضه شده برای تناسب سازی وزن افراد را ابزار کالری تعداد دانست که نرم افزاری است که بر اساس هوش مصنوعی پیاده سازی شده است و طی آن رژیم غذایی را به کاربران بر اساس شرایط بدنی آنها ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه این نرم افزار، رژیم غذایی جدیدی به کاربران نمی دهد، بلکه اندازه غذایی که فرد در روز مصرف می کند را بر اساس BMI آنها تنظیم می کند، یادآور شد: تغییر وزن افراد بر اساس اندازه کالری است که فرد طی یک روز با مصرف مواد غذایی مختلف، دریافت می کند و یا کالری هایی که بر اساس اندازه فعالیت بدنی سوزانده می شود. این نرم افزار هم اندازه مواد غذایی و کالری مصرفی و اندازه فعالیت بدنی را اندازه گیری می کند و فرد را به وزن مورد نظر می رساند.

سیفی با بیان اینکه این نرم افزار در اختیار کاربران واقع شده است، گفت: در حال حاضر این نرم افزار 300 هزار کاربر فعال دارد و به صورت ماهانه بیش از 22 میلیون بار کاربران اطلاعات خود را در آن درج می کنند.

وی وجه تمایز این نرم افزار کالری تعداد را با سایر موارد مشابه استفاده از هوش مصنوعی در آن دانست و خاطر نشان کرد: این نرم افزار رایگان است و در نسخه پریمیوم آن، بر اساس سن کاربران، مکمل های غذایی پیشنهاد می شود، ضمن آنکه بخش یادآوری به آن اضافه شده تا بر اساس برنامه زمان بندی شده، صرف غذا به کاربران یادآوری می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1854

به "وزن خود را با هوش مصنوعی متعادل کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزن خود را با هوش مصنوعی متعادل کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید