وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران

به گزارش مجله کارنیکان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران شرایط جوی این استان وزش باد شدید و خیلی شدید در بخش های جنوبی و غربی و رگبار پراکنده به ویژه در ارتفاعات پیش بینی می گردد.

وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی شرایط جوی استان تهران برای امروز (11 اردیبهشت) آسمان نیمه ابری تا ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش باد، گاهی رگبار پراکنده به ویژه در ارتفاعات همراه با رعد و برق و در بیشتر نقاط وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

از بعد از ظهر امروز تا روز آدینه (11 تا 15 اردیبهشت) پدیده غالب در سطح استان وزش باد، در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی خیلی شدید به خصوص در بخش های جنوبی و غربی استان و در منطقه ها مستعد همراه با خیزش موقت گردوخاک است.

از امروز تا روز پنجشنبه روند کاهش نسبی دما و از روز آدینه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می گردد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (12 اردیبهشت) قسمتی ابری و در برخی ساعت ها وزش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک و به تدریج افزایش ابر با حداقل دمای 18 و حدبیشتر دمای 24 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (13 اردیبهشت) صاف تاکمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 17 و حدبیشتر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 33 درجه سانتیگراد گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2327

به "وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید