فولکس واگن صندلی اداری موتوردار با چراغ جلو و بوق می سازد!

به گزارش مجله کارنیکان، شرکت فولکس واگن در پی انشعاب از خودروسازهای با کاربری عادی است. این شرکت کوشش خود را در طراحی وسایل حمل و نقل متفاوت امتحان نموده است. صندلی اداری تازه فولکس واگن یک موتور الکتریکی، چراغ های جلو، بوق، سیستم تفریح دارد!

فولکس واگن صندلی اداری موتوردار با چراغ جلو و بوق می سازد!

مهندسان فولکس واگن، چالش آوردن ویژگی های ون های خود را به یک صندلی اداری را عملی نموده اند.

این وسیله به وسیله یک موتور الکتریکی و پدال های پا به اطراف حرکت می نماید. با برد 12 کیلومتر و حداکثر سرعت 20 کیلومتر در ساعت، حتی برای رفتن به حمام احتیاجی به بلند شدن ندارید!

برای یاری به بیرون آوردن آن از روی میز، یک دوربین دید عقب و سنسورهای مجاورتی 360 درجه وجود دارد. اگر احتیاج به سفر طولانی به بخش حسابداری دارید، می توانید آهنگ های سفر جاده ای را با سیستم رسانه صفحه لمسی به وسیله بلندگوهای داخلی پخش کنید و اگر در کنار دستگاه قهوه ساز ترافیک وجود دارد، می توانید بوق بزنید!

در تکیه گاه ها یک جفت چراغ جلو تعبیه شده است تا به جابجایی در آن شیفت های اضافه کاری یاری کند، و به عنوان لوازم جانبی واقعی گیمرها، صندلی با بعضی LED های RGB چشمک زن نیز مجهز شده است. تازه یک گرم کننده صندلی داخلی نیز در روزهای سرد بر جذابیت این سیستم می افزایدو

لوگوی معمول فولکس واگن، ، چرخ هایی با رینگ های آلومینیومی جامد 4 اینچی، و لوگوی گلدوزی شده روی پشتی سر از جلوه های ظاهری آن است.

شاید عجیب ترین وسیله حمل از خودروها، قابلیت حمل بار باشد - یک صندوق عقب کوچک برای اسناد و لپ تاپ ها و حتی یک گیره تریلر برای بارهای بزرگ تر وجود دارد. اینکه این تریلرها را کجا می توان تهیه کرد، سوالی است که به آن پاسخ داده نشده!

متاسفانه (به خصوص برای بعضی مدیران شایسته و خلاق ما!)، صندلی اداری فولکس واگن واقعاً برای فروش نیست. همه چیز تقریباً فقط یک شیرین کاری روابط عمومی بزرگ برای تبلیغ ون های شرکت است.

منبع: فولکس واگن

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2253

به "فولکس واگن صندلی اداری موتوردار با چراغ جلو و بوق می سازد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن صندلی اداری موتوردار با چراغ جلو و بوق می سازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید