شرکت Realme خبر از رونمایی گوشی جدید خود را داد

به گزارش مجله کارنیکان، شرکت Realme خبر از رونمایی گوشی جدید خود با پردازنده اسنپدراگون 888 را داد که دارای قدرت شارژ بالایی است.

شرکت Realme خبر از رونمایی گوشی جدید خود را داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،شرکت Realme با ایجاد یک حساب جدید به نام Weibo در کوشش است تا تلفن آینده خود که دارای پردازنده Snapdragon 888 با عنوان Koi است را تبلیغ کند. پشت این گوشی با شعار جرات پرش درج شده است و همچنین این شعار را می توانید در تیزر رسمی این گوشی با نام Koi که توسط این شرکت منتشر شده است مشاهده کنید که در این تیزر تایید می گردد این گوشی از چیپست جدید اسنپدراگون استفاده خواهد نمود.

اگر به تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64MP داخل عکس دقت کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که طبق مشخصات Realme VP، تمام این مشخصات با Realme Race مطابقت دارند که شروع یک سری جدید خواهد بود و از این شرکت برای این گوشی خود از تراشه 888 استفاده خواهد نمود. با این حال این گوشی دارای یک پشت چرمی با رنگ اسپرت است و گفته ها حاکی از این است که این گوشی قرار است یک نسخه ویژه باشد.

قدرت شارژ گوشی Koi چقدر است؟

گفته می گردد که Koi از شارژ سریع جدید Realmes 125W UltraDART پشتیبانی می نماید که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن را در 5 دقیقه تا 41 درصد و در 20 دقیقه به 100 درصد کامل می رساند. به نظر می رسد این شرکت گوشی دیگر برای رونمایی دارد که با چیپست MediaTek Dimensity 800U 5G تأمین خواهد شد و از شارژ سریع با سیم 50 وات پشتیبانی خواهد نمود و وزن آن در حدود 176 گرم خواهد بود. با این حال گفته های بسیاری در رابطه با رونمایی رسمی از این گوشی وجود دارد و گفته می گردد که گوشی Koi در ژانویه با قیمت بیش از5000 CNY (یعنی 765 دلار / 625 یورو) رونمایی رسمی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1354

به "شرکت Realme خبر از رونمایی گوشی جدید خود را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Realme خبر از رونمایی گوشی جدید خود را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید