بروزرسانی بادزهای گوگل روی رقبا را کم می نماید؟، عکس

به گزارش مجله کارنیکان، گوگل سال گذشته Pixel Buds Pro را معرفی کرد، هدفون های TWS از زمان عرضه اش به روزرسانی های تاثیرگذاری را دریافت نموده اند که ویژگی های جدیدی مانند پشتیبانی از صدای فضایی، اکولایزر پنج باند را به ارمغان می آورند.

بروزرسانی بادزهای گوگل روی رقبا را کم می نماید؟، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اکنون، دستگاه صوتی قرار است در ماه های آینده به روزرسانی بزرگی دریافت کند. این اطلاعات به وسیله نشریه 9to5Google به نقل از یک منبع آشنا به این موضوع به اشتراک گذاشته شده است. انتظار می رود Google Pixel Buds Pro از ویژگی Clear Calling بهره مند گردد.

بیشتر بخوانید:

عکس | سونی اکسپریا محبوب ایرانیان تاشو می گردد!

ماشین کمیاب و بدشانس بازار ایران که کمتر مورد توجه قرار گرفته/ عکس

طبق این گزارش، Google Pixel Buds Pro دو ویژگی تازه دریافت خواهد نمود. انتظار می رود با معرفی Clear Calling، تجربه صوتی بهبود یابد. تعیین نیست که آیا این ویژگی به طور کامل روی هدفون کار می نماید یا اینکه به یک تلفن هوشمند جفت شده متکی است. برای کسانی که اطلاع ندارند، Clear Calling یک ویژگی است که منحصراً به Pixel 7 و 7 Pro محدود شده است. آنها با افزایش صدای تماس گیرنده و کاهش نویز پس زمینه، راه بهتری را برای برقراری ارتباط با مردم به وسیله تلفن ارائه می دهند.

دومین ویژگی که انتظار می رود در Pixel Buds Pro راه خود را پیدا کند، Super Wide Band Speech است. احتمالاً با افزایش پهنای باند از 16 کیلوهرتز به 32 کیلوهرتز، کیفیت صدا را بهبود می بخشد. این ویژگی می تواند ارتقاء کیفیت صدای HD باشد و باید با آنچه Clear Calling در کوشش است به آن دست یابد، مرتبط باشد.

در خصوص تعیینات هسته، Pixel Buds Pro به یک درایور سفارشی 11 میلی متری و یک پردازنده صوتی 6 هسته ای مجهز شده است. ویژگی ANC و Silent Seal در Pixel Buds Pro با شکل گوش کاربر سازگار است تا مقدار حذف نویز را به حداکثر برساند. هدفون TWS بعلاوه دارای حالت شفافیت برای آگاهی از محیط اطراف خود است.

منبع: GIZMOCHINA

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2338

به "بروزرسانی بادزهای گوگل روی رقبا را کم می نماید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی بادزهای گوگل روی رقبا را کم می نماید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید