بعضی از جایگاه های سوخت اهواز شلوغ شد ، ماجرا چه بود؟

به گزارش مجله کارنیکان، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: در تامین و عرضه سوخت در کلانشهر اهواز مسئله ای وجود ندارد و ترافیک در بعضی جایگاه های سوخت عمدتا به علت آن است که مردم سوخت گیری را به ساعاتی که دمای هوا پایین تر است موکول می نمایند.

بعضی از جایگاه های سوخت اهواز شلوغ شد ، ماجرا چه بود؟

به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم محمدی در مورد شلوغی جایگاه های سوخت در اهواز اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی در خوزستان و گرمای هوا، جایگاه های سوخت اهواز عمدتا در بعد از ظهرها شاهد ترافیک خودروها برای سوخت گیری است و در ساعات اداری و ظهرها مردم کمتر خودروهایشان را سوخت گیری می نمایند.

هیچ جایگاهی در اهواز تعطیل نیست

وی اضافه کرد: به علت اینکه در بعد از ظهر و غروب دمای هوا پایین تر است حجم عمده ای از مردم سوخت گیری را به این ساعات موکول می نمایند و همین مساله باعث می گردد تا در بعضی از ساعات در جایگاه های سوخت شاهد ترافیک خودروها برای سوخت گیری باشیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: خوشبختانه شرایط تامین و عرضه سوخت در کلانشهر اهواز مطلوب است و مسئله ای در این خصوص نیست. بعلاوه هیچ جایگاهی در اهواز تعطیل نیست که سوخت عرضه نکند.

توزیع روزانه 700 تا یک میلیون لیتر بنزین یورو 4 در اهواز

محمدی در مورد توزیع بنزین یورو 4 در کلانشهر اهواز بیان کرد: در حال حاضر روزانه 700 تا 800 هزار لیتر و حتی گاهی روزانه تا یک میلیون لیتر بنزین یورو 4 در سطح جایگاه های کلانشهر اهواز توزیع می گردد.

وی اضافه کرد: گاهی اوقات با توجه به بروز بعضی مسائل و به علت اینکه جایگاه ها در ارائه خدمت رسانی به مردم دچار مشکل نشوند، بنزین معمولی عرضه می گردد و پس از تامین سوخت یورو 4، جایگاه مجددا بنزین یورو 4 توزیع می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2370

به "بعضی از جایگاه های سوخت اهواز شلوغ شد ، ماجرا چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی از جایگاه های سوخت اهواز شلوغ شد ، ماجرا چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید