ایجکت ناگهانی نظامی 63 ساله در ارتفاع 2500 پایی!

به گزارش مجله کارنیکان، نظامی 63 ساله فرانسوی که با یک جنگنده نظامی در ارتفاع 2500 پایی در پرواز بود اقدام به ایجکت ناگهانی کرد.

ایجکت ناگهانی نظامی 63 ساله در ارتفاع 2500 پایی!

به گزارش خبرنگار، پرسنل نظامی بازنشسته فرانسوی که به عنوان هدیه بازنشستگی اش سوار جنگنده شده بود چیزی نمانده بود یک تراژدی رقم بزند. این نظامی که در ارتفاع 2500 پایی با یک جنگنده داسو رافال بی در حال پرواز بود ناگهان اقدام به ایجکت کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که همکاران این مرد 64 ساله به عنوان هدیه بازنشستگی به او پیشنهاد دادند تا با این جنگنده پرواز کند.

این مرد که هویتش معین نشده پس از حاضرشدن در پایگاه هوایی سنت دیزیر در شمال شرقی فرانسه ناگهان متوجه هدیه غافلگیرانه همکارانش شد. این هدیه غافلگیرانه بیشتر از آنکه این مرد را شاد نماید او را بیشتر دچار استرس و اضطراب کرد. تحقیقات تیم امنیت پرواز نشان داد که این مرد نه تنها علاقه ای به انجام این پرواز نداشت بلکه قبل از آن نیز هیچ پروازی با هواپیمای جنگنده انجام نداده بود.

: بادبادک بازی میمون در پشت بام!

این تیم با آنالیز اطلاعات ثبت شده ساعت هوشمند این مرد متوجه شدند که تعداد ضربان قلب او 136 تا 142 بار در دقیقه بود. با این حال او به عنوان مسافر سوار یک جنگنده داسو رافال بی شد. سرعت این جنگنده فرانسوی در هنگام پرواز به 1400 کیلومتر بر ساعت می توانست برسد. در لحظه وقوع حادثه این نظامی بازنشسته در جایگاه عقب (کابین دوم) جنگنده نشسته بود.

پس از قرارگرفتن جنگنده در ارتفاع 2500 پایی در حالی که کلاه و ماسک اکسیژن این مرد به درستی روی سر و صورتش قرار نگرفته بود ناگهان وایزِر کلاه (قسمت محافظ کلاه روی صورت) جدا و همزمان جایگاه وی نیز دچار اشکال شد. در همین هنگام او که دچار استرس زیادی شده بود ناگهان دست خود را روی دکمه ایجکت جایگاه فشار داد. خوشبختانه با باز شدن چتر نجات در آسمان این مرد بدون جراحت شدید در مزرعه ای در نزدیکی مرز با آلمان فرود آمد. خلبان هواپیما که اقدام به ایجکت نکرده بود توانست بدون هیچ مسئله ای جنگنده را بر زمین بنشاند. این مرد بلافاصله به بیمارستانی در فرانسه منتقل و تحت مداوا نهاده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 923

به "ایجکت ناگهانی نظامی 63 ساله در ارتفاع 2500 پایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجکت ناگهانی نظامی 63 ساله در ارتفاع 2500 پایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید