افزایش سرویس دهی خط 5 مترو برای بازی استقلال ، پدیده

به گزارش مجله کارنیکان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس دهی خط 5 به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و شهر خودرو برای امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401 اطلاع داد.

افزایش سرویس دهی خط 5 مترو برای بازی استقلال ، پدیده

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احسان حامدمقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت 22 است، گفت: امروز به علت برگزاری مسابقه فوتبال در استادیوم آزادی دو قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

او اضافه نمود: آخرین قطار خط 5 از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت 22:50 به ایستگاه استادیوم آزادی می رسد که مقرر شده است تا با نظارت مسئول ایستگاه استادیوم آزادی و با هماهنگی مرکز کنترل ترافیک، در صورت احتیاج چند دقیقه بیشتر در این ایستگاه توقف داشته باشد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه توضیح داد: به منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و شهر خودرو و تسهیل در رفت آمد آنها، دو قطار فوق العاده در ساعت 23:15 از مبدأ ایستگاه استادیوم آزادی به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه) در نظر گرفته شده است.

زمان سرانجام فعالیت خطوط درون شهری متروی تهران و حومه ساعت 22 است و تماشاگران پس از رسیدن به ایستگاه صادقیه باید از سایر وسایل حمل ونقل عمومی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2168

به "افزایش سرویس دهی خط 5 مترو برای بازی استقلال ، پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرویس دهی خط 5 مترو برای بازی استقلال ، پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید