گل محمدی: این تازه آغاز کار ماست و راه سختی در پیش داریم، نیمه دوم بازی یکطرفه بود

به گزارش مجله کارنیکان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود فزونی مقابل التعاون عربستان به این نکته اذعان کرد که سرخپوشان راه سختی پیش رو دارند و کار آنها تازه شروع شده است.

گل محمدی: این تازه آغاز کار ماست و راه سختی در پیش داریم، نیمه دوم بازی یکطرفه بود

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از فزونی یک بر صفر تیمش مقابل التعاون عربستان در نشست خبری این مسابقه گفت: بازی خیلی سختی بود. به این دلیل که یک مقدار از نظر هماهنگی هنوز به آن هارمونی لازم نرسیدیم و به زمان بیشتری نیاز داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تغییراتی که در تیم داشتیم، در بحث تدارک کارمان سخت بود و بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم و زمان برای هماهنگی کم بود. با این حال بازی به بازی بهتر می شویم. بازی را خوب آغاز کردیم و 15 دقیقه بر جریان مسابقه مسلط بودیم و در ادامه بازی را به حریف دادیم و آنها بهتر بازی کردند. التعاون حتی می توانست به گل برسد، اما در نیمه دوم بازیکنان ما از نظر بدنی و روانی شرایط بهتری داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 45 دقیقه نیمه دوم بسیار خوب بود و هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم و بازی یکطرفه بود. خدا را شکر توانستیم برنده شویم. باید این ملاقات را می بردیم، چرا که ملاقات بسیار مهمی بود. این تازه آغاز کار ماست و باید باز هم با تیم التعاون بازی کنیم که صدرنشین گروه است و راه سختی در پیش داریم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و کارمان را با قدرت پیش ببریم.

گل محمدی درباره جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور گفت: علیپور و همچنین ترابی، بیرانوند و حتی مصدومانی که داشتیم از جمله محمد نادری و مهدی شیری، پیش از این در ترکیب ما بازی می کردند و با ما بودند. خیلی دوست داشتیم این بازیکنان را همچنان داشته باشیم، اما با توجه به پیشنهادهایی که داشتند، انتخاب شان لژیونر شدن بود و به آنها تبریک می گویم بابت انتخاب هایی که داشتند. با این حال به جای بازیکنانی که از دست دادیم، چند بازیکن جدید گرفتیم که نیاز به حمایت دارند و باید زمان بیشتری داشته باشند تا به هماهنگی برسند. امروز هم عملکرد آنها خوب بود و باید از تمام بازیکنانم بابت عملکردشان به خصوص در نیمه دوم، تشکر کنم. آنها توانستند دل طرفداران را شاد نمایند و این برد هدیه بسیار خوبی بود که بازیکنانم به طرفداران دادند.

وی در خصوص عملکرد حامد لک که اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد هم گفت: بازی سختی برای لک بود. اولین بازی بود که در تیم پرسپولیس بازی می کرد و در نیمه اول عملکرد او عالی بود و دو سیو فوق العاده داشت که باعث شد ما را در بازی نگه دارد. او هنوز باید بیشتر تمرین و تمرکز کند. کار لک در تیم ما تازه آغاز شده است و امیدوارم با تمرینات مداوم تر بتواند عملکرد بهتری هم داشته باشد. بابت سیو های خوب و بازی خوبی هم که امروز انجام داد، از او تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1130

به "گل محمدی: این تازه آغاز کار ماست و راه سختی در پیش داریم، نیمه دوم بازی یکطرفه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: این تازه آغاز کار ماست و راه سختی در پیش داریم، نیمه دوم بازی یکطرفه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید