کی روش: بازی برابر عمان از 2 جهت برای ما بسیار حساس است، تشنه پیروزی هستیم

به گزارش مجله کارنیکان، سرمربی تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد دیدار مقابل عمان از دو جهت برای تیمش حساس است.

کی روش: بازی برابر عمان از 2 جهت برای ما بسیار حساس است، تشنه پیروزی هستیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کارلوس کی روش پیش از دیدار تیم های ملی ایران و عمان در نشست خبری گفت: در ابتدا به خبرنگاران خوش آمد می گویم. این آخرین بازی ما در مرحله دوم مرحله مقدماتی و انتخابی جام جهانی است. ما بازی مهمی را مقابل عمان داریم. این بازی از دو جهت برای ما بسیار حساس است. ما در کوشش هستیم که به عنوان تیم اول رنکینگ آسیا با همین رتبه در گروه مان به مرحله دوم انتخابی جام جهانی صعود کنیم و دوم اینکه خیلی کوشش خواهیم کرد که با پیروزی صدرنشین گروه بمانیم.

بازیکنان عمان شعور فوتبالی خوبی دارند

وی در مورد بازی فردا مقابل عمان مطرح کرد: کاملاً آگاه هستیم که با تیم خوبی بازی داریم. تیم عمان بازیکنان خوبی در اختیار دارد، بازیکنانی که شعور فوتبالی خوبی دارند. ما هم در آمادگی کامل به سر می بریم و تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا با سه امتیاز این بازی به کارمان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2017 روسیه خاتمه دهیم.

از طرفداران تیم ملی می خواهم فردا در استادیوم حضور داشته باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: مطمئناً فردا با حضور طرفداران خوب مان عملکرد خوبی خواهیم داشت. من در همین جا از طرفداران تیم ملی می خواهم فردا در استادیوم حضور داشته باشند تا با بازی خوبمان و حمایت آنها بتوانیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

عمان انگیزه زیادی دارد

کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم ایران مدت هاست نتوانسته عمان را شکست دهد و آخرین شکست ایران در آسیا نیز مقابل عمان بوده و با توجه به تغییر کادر فنی این تیم فردا چقدر امید به شکست این تیم دارید، گفت: اینکه ما مدت هاست عمان را شکست نداده ایم یک واقعیت است نه فقط من بلکه خودتان هم به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که فوتبال ایران مدت هاست مقابل عمان پیروز نشده است. اکنون آنها مربی جدیدی را به خدمت گرفته اند و از سوی دیگر تیم بسیار خوبی نیز دارند که چه به صورت تیمی و چه انفرادی عمان تیمی متشکل از بازیکنان خوب است که برای بازی با ایران انگیزه کافی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: در زمان مربیگری من در تیم ملی ایران دوبار با عمان بازی نموده ایم که یک بازی به صورت تمرینی بود و نتیجه خوبی هم بدست نیاوردیم. در دومین بازی مان که به صورت رسمی برگزار گردید توانستیم یک امتیاز کسب کنیم و وقتی صحبت از بازی های انتخابی جام جهانی می گردد مسلماً هر بازی اهمیت بالایی دارد و کسب یک امتیاز در این راستا نیز به ما یاری خواهد نمود.

از نظر انفرادی و گروهی کاملاً آماده ایم

سرمربی تیم ملی در ادامه پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران گفت: در حال حاضر بازی برگشت را پیش رو داریم و شرایطمان برای این بازی بسیار خوب است. تقریباً یک تیم دومی هم در اختیارمان واقع شده است که کاملاً آماده است. تمام بازیکنان آمادگی این را دارند که عملکرد خوبی را در بازی فردا داشته باشند و تیم ما به لحاظ انفرادی و گروهی کاملاً آماده شده است.

تشنه پیروزی هستیم

کی روش درباره اینکه با توجه به شناخت کادر فنی از عمان و تغییر سرمربی این تیم آیا شانس ایران برای پیروزی بیشتر نیست، اعلام کرد: هیچ وقت نگاه ما به این شکل نیست. همانطور که گفتم عمان تیم خوبی دارد اما راهکارهای دقیقی از این تیم در دست ما است. این تیم آن شاکله لازم را ندارد و فقط 14-15 بازیکن هستند که بدنه اصلی عمان را تشکیل می دهند. البته مطمئناً حضور سرمربی جدید عمان و نگاه متفاوتی که آنها به این بازی خواهند داشت کار ما را سخت می نماید. عمان مقابل ما برای کسب افتخار و البته غرورش حاضر خواهد شد تا بازی خوبی را به نمایش بگذارد. دقیقاً برعکس آنها، تیم ایران است که تشنه کسب نتیجه خوب و پیروزی است و انگیزه بالایی دارد. این انگیزه نه تنها برای شکست عمان بلکه برای موارد دیگری است که اگر نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم این موارد از دستمان می رود. حالا اگر سوال شما این بوده که آیا عمان تیم خوبی است باید بگویم بله آنها تیم خوبی دارند، بازیکنان خوبی در عمان بازی می نمایند اما تیم ما نیز شرایط خوبی داشته و برترین تیم آسیا است.

وی گفت: من 22 بازیکن یا بهتر است با دروازه بانمان بگویم 23 بازیکن در اختیار دارم که همگی آنها آمادگی حضور در زمین هستند اما فقط این مسئله برای کسب پیروزی کافی نیست بلکه ما باید به زمین برویم و در طول 90 دقیقه تا آخرین لحظه بازی بجنگیم تا برای مرحله بعدی آماده شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 333

به "کی روش: بازی برابر عمان از 2 جهت برای ما بسیار حساس است، تشنه پیروزی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: بازی برابر عمان از 2 جهت برای ما بسیار حساس است، تشنه پیروزی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید